Web Analytics Made Easy - Statcounter

۸۰ هزار تن کنسانتره سنگ برای نخستین بار امروز(سه‌شنبه) در تالار حراج باز بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش مشرق، ۸۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن از سوی دو شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد امروز (سه‌شنبه) برای نخستین بار در تالار حراج باز بورس کالای ایران عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: چرا خرما در بورس کالا نماند؟

به این ترتیب ۵۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و ۳۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن شرکت نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد فردا روی تابلو معاملات می رود تا در رقابتی شفاف به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسانتره پیش از این نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه می شد اما به عقیده کارشناسان حضور محصولات در تالار حراج باز ضمن ارتقا شفافیت در فرآیند قیمت گذاری باعث افزایش رقابت پذیری خریداران، کمک به کشف قیمت منصفانه و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا می شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت بورس تهران بورس کالا بورس بازار بورس اخبار بورس شاخص بورس فرابورس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هزار تن کنسانتره سنگ تالار حراج باز سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش‌های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید