Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:51:17 GMT

پلمپ یک قهوه خانه‌ زیرزمینی در قم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۲۸۳۵

پلمپ یک قهوه خانه‌ زیرزمینی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، باقر محمودی اظهار کرد: در ادامه تشدید نظارت‌های بهداشتی به منظور کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس در بازرسی‌های انجام شده از سوی کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم روز گذشته یک واحد قلیان سرا در قم  پلمب شد.

وی ادامه داد: این واحد متخلف که در شرایط کرونایی به صورت مخفیانه فعالیت و مبادرت به عرضه قلیان به مشتریان می‌کرد تعطیل و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی تصریح کرد:. با وجود هشدار های فراوان ستاد ملی مبارزه با کرونا، برخی از قهوه خانه های متخلف در  روزهای اوج گرفتن مجدد کرونا همچنان به فعالیت غیر مجاز خود ادامه می دهند که بدون شک با برخورد کارشناسان مرکز بهداشت و مراجع قضایی مواجه خواهند شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم از همشهریان خواست ضمن حضور نیافتن در این اماکن در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه پخت نان ساجی و املت زغالی به روش دیدنی یک زوج جوان غارنشین افغان (فیلم) طرز تهیه املت گوجه فرنگی و سیب زمینی به روش ترکیه‌ای (فیلم) پخت متفاوت املت تخم مرغ در توکیو (فیلم)

دیگر خبرها

  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است