Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:31:35 GMT

پایداری نظام اسلامی مرهون خانواده‌های شهداست

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۳۲۹۹

پایداری نظام اسلامی مرهون خانواده‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در همایش گوهرهای فاطمی که در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا برگزار شد،گفت: امروز در نظام الهی جمهوری اسلامی، خداوند متعال ما را از وجود ولایت فقیه، متنعم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز ولایت فقیه صراط مستقیم ما است، افزود: خداوند متعال را شاکریم که جشنواره گوهرهای فاطمی را برگزار کردیم و امروز حجاب و عفاف در میان خانواده‌های نیروهای مسلح نهادینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: این نعمت، والا و ارزشمند است و ما باید در برابر این نعمات عظیم، بندگی خداوند متعال را به زیبایی به منصه ظهور برسانیم.

امیر حیدری اضافه کرد: حجاب و عفاف برگ زرینی از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگی جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ما امروز به‌عنوان پرورش‌دهنده نسل آینده تکلیف بر عهده داریم، گفت: ما امروز در قبال جوانان مأموریت داریم و باید با برنامه منسجم و تأسی از امر به معروف و نهی از منکر به طور هدفمند در این راستا پیش برویم.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه خانواده‌های شهدا راه ولایتمداری را در جامعه اسلامی پیدا کردند تا نظام اسلامی پابرجا بماند، گفت: امروز بانوان شاغل در نیروهای مسلح، سربازی ولایت فقیه را در لباس حجاب و عفاف به منصه ظهور گذاشته‌اند.

کد خبر 5402852

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر کیومرث حیدری انقلاب اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش حجاب و عفاف مذاکرات وین حسین امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی ایران محمد مخبر سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم همسایه شمالی مجلس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی علی باقری ایالات متحده امریکا روسیه وزارت امور خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر ساحت مقدس شهیدان والامقام

وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیرو‌های تحت امر در انجام مأموریت‌ها به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم سازی محیط‌های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان، عمیقا تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، موارد زیر را متذکر می‌شویم:

- انتظار می‌رود مسئولان محترم دولتی و قضایی با هم افزایی در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

- انتظار می‌رود اکنون که فراجا با دغدغه مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت‌های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیرو‌های دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.

- مردم عزیز ایران اسلامی که همواره زیست عفیفانه داشته و نسبت به حفظ بنیان خانواده و کرامت زنان توجه ویژه داشته، همواره در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از سبک زندگی ایرانی-اسلامی داشته اند، امروز نیز باید همه با هم افزایی، فضایی مؤمنانه با دلسوزی ضمن تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت، مجریان قانون را مورد حمایت قرار داده و برای آینده این سرزمین با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست نماییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید