Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ریگان در تشریح جزئیات مفقودی ۶ نفر از نیروهای امداد و نجات نیروهای راهداری و برق که برای امداد به مناطق سیل‌زده در این شهرستان رفته بودند گفت: این افراد پیدا شده و در مکان امن اسکان داده شده‌اند. خبرگزاری میزان - امین باقری در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در تشریح جزئیات مفقودی ۶ نفر از نیروهای امداد و نجات نیروهای راهداری و برق که برای امداد به مناطق سیل‌زده در این شهرستان رفته بودند گفت: این افراد پیدا شده و در مکان امن اسکان داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرماندار ریگان با بیان اینکه قبل از بارندگی با طوفان و شن و باد شدید مواجه بودیم اظهار کرد: با قطعی برق ۶ نفر از نیرو‌های امدادی برق و راهداری در برف و ارتفاعات مفقود شده بودند که اینک پیدا و در مکان امن اسکان داده شده‌اند و در سلامت کامل به سر می‌برند. فقط به دلیل قطعی راه‌های ارتباطی قادر به بازگشت نیستند.   وی گفت: همچنین ۲ کودک به دلیل سهل‌انگاری در سیلاب گرفتار شده بودند که یکی از آن‌ها فوت کرد و جسد وی را پیدا کردیم و جستجو برای یافتن کودک دیگر ادامه دارد. به دلیل شدت گرفتن سیلاب جستجو قطع شده و منتظر هستیم شرایط عادی شود.
باقری گفت: به دلیل وضعیت به وجود آمده در حال حاضر ۷۵ روستا در محاصره سیلاب است و راه تردد آن‌ها قطع شده است. به دلیل قطعی برق در برخی مناطق ارتباطمان قطع شده و میزان خسارت بعد از این شرایط بحرانی برآورد خواهد شد.   فرماندار ریگان با اشاره به اینکه روز گذشته مسیر ترانزیت شهرستان ریگان به ایرانشهر و چابهار قطع شد در پایان گفت: در پی سیل روزهای گذشته پل توکل‌آباد ریگان نیز فروریخت. تلاش کردیم با فروکش کردن آب و ایمن کردن قسمت دیگر پل تردد را روان کنیم، اما شب گذشته به دلیل افزایش سیلاب و خطرات احتمالی ارتباط ما دوباره قطع شد و مسیر ریگان به ایرانشهر در حال حاضر قطع شده است.   بیشتر بخوانید: ۲۰۱ محور روستایی، اصلی و شریانی بازگشایی شد     انتهای پیام/ برچسب ها: فرماندار ریگان سیل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرماندار ریگان سیل قطع شده قطع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: در ده شهرستان استان یزد بارش‌های رگباری و بهاری را شاهد بوده ایم که عمده بارش‌ها در ارتفاعات مرکز استان و شهرستان بهاباد رخ داده است. 

وی ادامه داد: بارش‌ها و ورود رواناب در شش محور یزد-طبس، یزد –دربید، یزد- خضرآباد، اردکان –هامانه، بهاباد-بنستان، ببروئیه –ده جمال موجب شد تا برای حفظ ایمنی شهروندان مسدودی مسیر اعلام شود تا رواناب‌ها فروکش کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تغییر اقلیم وبارش‌های فرا نرمال را در استان یزد داشته ایم، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیزاین بارش‌ها و سیلابی شدن مسیر بالغ بر شش هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی، مسکونی و راه‌ها خسارت وارد کرد.

ملک زاده ادامه داد: در سالجاری نیز براساس آموزش‌ها و تدابیر لازم آمادگی دستگاه‌ها را داشته ا یم که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی خسارت‌ها بسیار کمتر شده وتاکنون نیز بیشترین بارش‌ها مربوط به تفت با ۵۹ میلیمتر و رودخانه فصلی این شهرستان با دبی ۷۰ متر برثانیه حجم عبور رواناب داشت و این حجم عبور آب پدیده شگفتی است که به خوبی مدیریت شد. 

وی افزود: دوهزار سازه آبی -خاکی برای حفاظت ایمنی شهر‌ها و بخشی برای تقویت قنوات و آبرسانی ایجاد شده است والبته در برخی محور‌ها شاهد واژگونی خودرو‌ها بوده ایم که با امدادرسانی سریع، خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم. 

مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به تداوم فعالیت این سامانه تا فردا گفت: بیش از ۴۹۰ تیم امدادی و خدماتی در دستگاه‌های مختلف سازماندهی شده اند که گروه‌های جهادی نیز هم در کنار این تیم‌ها در حال آماده باش و خدمت رسانی به همشهریان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی