Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:43:41 GMT

روزنامه‌ها بایدن و جانسون را ملامت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۳۵۳۰

روزنامه‌ها بایدن و جانسون را ملامت می‌کنند

روزنامه واشنگتن تایمز به بایدن و اشتباهاتی که در یک سال اخیر داشته پرداخته و اکونومیست نیز از مهمانی شبانه بوریس جانسون و ملامت وزرایش می‌گوید.

به گزارش ایسنا، آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ در شرح مهمترین عناوین روزنامه‌های جهان در روز سه‌شنبه ـ ۲۸ دی ماه ـ می‌نویسد:


تهدید آلمان


نگاه روزنامه‌های آلمان از جمله دی ولت به کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونانیان شصت سال به بالا که برای مقابله با کرونا واکسینه نشده‌اند، ماهانه جریمه خواهند شد.
و نگاه به اوکراین: آلمان می‌گوید در صورت حمله روسیه به اوکراین، بحرانی سخت رخ خواهد داد تاوان آن، سخت‌تر خواهد بود. آنالنا بائربوک وزیر خارجه تازه آلمان، با همتای روسی خود، دیدار خواهد داشت. نخستین دیدار در مسکو با سرگئی لاوروف. بائربوک از حزب سبز در دولت ائتلافی آلمان است.


سال بد بایدن


روزنامه‌های آمریکا، نگاه به پس روی جو بایدن بر صحنه سیاست دارند. روزنامه واشنگتن تایمز، البته با نگاهی متفاوت، می‌نویسد: سناتور میت رامنی، از ایالت بوتا می‌گوید: بایدن، سال بدی داشت. او نیاز به توقف دارد. و بعد باید به تغییر اولویت‌هایش بیندیشد. پس از آن نیروی خود را صرف مقابله با تورم و کووید ۱۹ کند. پس از آن به ساخت ساختارهایی بپردازد که او را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کردند. میت رانی سناتور جمهوری خواه میگوید: بایدن انتخاب شده بود تا آمریکا را متحد کند نه آن که آن را دگرگون سازد.


توجیه اشتباهات بوریس جانسون


اکونومیست نوشت: جانسون، همیشه نامناسب مقام نخست وزیری بوده است. انگشت ملامت اکنون به سوی وزرای بوریس جانسون رفته است. روزنامه های انگلیسی می نویسند: وزرای جانسون می کوشند، تا اشتباهات او را توجیه کنند. آخرین آن، این است که به بوریس جانسون کسی درباره اشتباه بودن پارتی شبانه در قرنطینه انگلیس هشدار نداده بود.


در حاشیه اخبار امروز می‌خوانید:
 

میگرن و تمرین ها

بخش علمی روزنامه گاردین درباره میگرن نوشته است. اینکه چگونه میگرن آدمی را ضعیف می‌سازد، اما با ورزش می‌توان از شدت و دفعات حمله‌های میگرن، جلوگیری یا دست کم آن‌ها را محدود کرد.

گزارش می‌گوید با مراقبه حرکت‌های آهسته و آرام‌سازی، می‌توان از دردهای میگرن که گاه در یک ناحیه از سر رخ می‌دهند و سخت به سلامت و زندگی انسان اثر می‌گذارد، کاست. سر دردی که بیشتر زنان را دچار می‌کند. به ویژه زنان شاغل را. پیاده‌روی، دو و دوچرخه سواری آرام از راه های کاهش دردهای میگرن اند. مجله علمی سردرد و درد این را می‌گوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلبرت کوچویی نگاهی به روزنامه های جهان جو بایدن بوریس جانسون بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فیلمی با بازدید میلیونی؛ کورس دلهره‌آور در اتوبان‌های آلمان!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902483

دیگر خبرها

  • (ویدئو) میگرن چیست؟
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • میگرن چیست؟ (فیلم)
  • ببینید | میگرن چیست؟
  • میگرن چیست؟ + فیلم
  • ببینید | فیلمی با بازدید میلیونی؛ کورس دلهره‌آور در اتوبان‌های آلمان!
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون