Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس پلیس راه کردستان از سر گیری تردد در محورهای اصلی استان خبر داد گفت: در حال حاضر گردنه‌ها یخبندان بوده و انتظار می‌رود رانندگان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند. - اخبار استانها -

سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سنندج  با اشاره به بارش سنگین برف که از عصر دو روز گذشته آغاز و تا شامگاه دوشنبه ادامه و سبب انسداد راه‌های اصلی استان شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه تردد در محورهای اصلی کردستان با زنجیرچرخ جریان داشته و اتوبوس‌ها و کشنده‌هایی هم که به دلیل راهبندان و انسداد مسیر متوقف شده بودند، تا دقایقی دیگر به مسیر خود به سمت مقاصد مورد نظر ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورها و گردنه‌های کردستان یخبندان است، گفت: عوامل راهداری از صبح امروز نسبت به نمک‌پاشی و برف‌روبی محورهای اصلی و فرعی استان اقدام کرده‌اند و امیدواریم هرچه سریع‌تر ترددها از سر گرفته شود.

رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه تردد بدون زنجیرچرخ اصلا امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: رانندگان در این شرایط نامطلوب از تردد در جاده‌های استان خودداری کنند اما در  صورت ضرورت به تردد، حتما از زنجیرچرخ استفاده و با سرعت مطمئنه رانندگی و چندین برابر فاصله طولی را رعایت کنند تا اگر خدایی ناخواسته راننده‌ای قدرت کنترل خودروش را نداشت، رانندگان پشت‌سری با آن برخورد نکنند.

استاندار کردستان: راه‌های روستایی مسدودشده استان تا فردا بازگشایی می‌شوندآخرین اخبار از بارش‌های زمستانی در ایران| قطع راه ارتباطی 2 هزار ‌روستا‌ در غرب کشور/ سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی + فیلم

وی بر ضرورت رعایت کردن جوانب احتیاط توسط رانندگان در این شرایط برفی تأکید کرد و افزود: از تمام رانندگان درخواست می‌شود که در این شرایط قوانین و مقررات را بیش از پیش رعایت کنند.

گوهری ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی همکاران خود و مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در استان یادآور شد: خوشبختانه علی‌رغم این شرایط سخت، با مدیریت خوب صورت گرفته، حادثه‌ای ناگوار برای کسی پیش نیامد و امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم این وضعیت را نیز پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان

حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر هشدار‌های سطح نارنجی و سطح زرد هواشناسی گفت: به دلیل مخاطرات تندباد‌های لحظه‌ای و رگبار و بارش تگرگ شدید آنی و امکان بروز رعد و برق‌های مهیب، مردم در شهرستان‌ها و جزایر، از تردد غیرضروری، انجام تفریحات دریایی، تردد یا اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها دوری کنند.

وی  افزود: دریانوردان و صیادان از تردد شناور‌های مسافری و تجاری و صیادی در بنادر نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری بویژه آبنماها، حرکت سیلاب رودخانه‌های بالادستی، افتادگی تیر‌های برق نیز خطرناک خواهد بود.

حسن‌زاده افزود: مردم هیچگونه رفت و آمد غیرضروری درون شهری نداشته باشند و از توقف لحظه‌ای نیز در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است