Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی گفت: برای آینده در خصوص کیفیت خودرو‌های داخلی ضرب الاجل تعیین می‌شود، اما چرا این خودروی بی‌کیفیت و ارابه مرگه تا به امروز شماره گذاری شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره کیفیت خودرو‌های تولید شده توسط خودروسازان داخلی، اظهار داشت: کار‌های خوبی توسط خودروسازان داخلی انجام شده و منکر آن نیستیم، اما واقعیت این است که هنوز با استاندارد‌های روز دنیا فاصله دارند و باید هر چه سریعتر این فاصله پر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه خودروسازان باید تحرک بیشتری در حوزه ارتقا کیفیت داشته باشند، گفت: به چه دلیل خودروی صفر کیلومتری که تحویل مشتری داده شده پس از مدتی خودروساز اعلام می‌کند این نقص‌ها را دارد. در همین تصادف زنجیره‌ای اخیراً چند نوع خودروی داخلی بودند که ایربگ هیچ کدام باز نشد. آیا نباید اینجا سوال کرد که علت این مسئله چیست؟ این واقعیتی است که مردم در بحث خودرو‌های داخلی با آن مواجه هستند و به چشم دارند این نقایص را می‌بینند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه موضوع تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در مجلس کلید زده شده، توضیح داد: مجلس به این موضوع به صورت جدی ورود کرده و جلسات متعددی در این مدت کوتاه روی کار آمدن جناب آقای فاطمی امین، با وزیر صمت داشته است. یکی از محور‌های مطرح در تحقیق و تفحص از صنعت خودرو، موضوع کیفیت است که مجلس آن را کلید زده و با جدیت آن را دنبال می‌کند و به زودی گزارش آن به صحن علنی آن ارائه شود. البته قول‌هایی داده شده و امیدواریم در این دولت به این وعده‌ها و قول‌های داده عمل شود.

سلیمی در پایان درباره خودرو‌هایی که به علت ناقص بودن، مدت هاست در پارکینگ خودروسازان مانده، خاطرنشان کرد: به دلیل نبود قطعات و تامین آن تعداد زیادی خودرو معطل مانده و این برای افکار عمومی سوال است و توضیحی هم در این زمینه داده نمی‌شود که این قطعه چیست و آیا امکان تولید آن در داخل فراهم نبوده؟ اخیرا سازمان بازرسی هم به این موضوع ورود پیدا کرده است. یک مسئله‌ای هم مربوط به سازمان استاندارد است که چرا در گذشته این سازمان کوتاهی کرده و اجازه شماره گذاری به این خودرو‌ها را داده است. برای آینده در خصوص کیفیت خودرو‌های داخلی ضرب الاجل تعیین می‌شود، اما چرا این خودروی بی‌کیفیت و ارابه‌های مرگ تا به امروز شماره گذاری شده، این سوال توسط سازمان استاندارد بی پاسخ باقی مانده و امیدورام به این موضوع هر چه سریع‌تر پاسخ روشنی داده شود.

منبع: جهان نیوز 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحقیق و تفحص از صنعت خودرو خودروی صفر خودرو ناقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودوری «بن گویر» واژگون شد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

شبکه الجزیره گزارش داد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند