Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران از دستگیری افرادی که به بهانه دریافت ارز دولتی شرکت صوری تشکیل داده بودند، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی در حاشیه برگزاری هفتمین مرحله از طرح کاشف ضمن اعلام خبر دستگیری افرادی که به بهانه دریافت ارز دولتی شرکت صوری تشکیل داده بودند، گفت: در این دوره از طرح ۶۲ باند سرقت منهدم، ۳۱۷ سارق دستگیر و ۲ هزار و ۳۷۲ فقره سرقت کشف شد که ۲۱۵ سارق دارای سابقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۴ باند سرقت به عنف، ۱۸ باند سرقت منزل و اماکن، ۱۷ باند سرقت خودرو، ۱۰ باند جعل و کلاهبرداری، سه باند قتل و سرقت مسلحانه منهدم و ۲۱ محکوم فراری نیز دستگیر شدند.   رحیمی گفت: ٣٠ دستگاه تریلر و کامیونت حامل کالای قاچاق توقیف و ۱۳۵ هزار انواع کالای قاچاق کشف نیز از قاچاقچیان کشف شد.   رییس پلیس پایتخت افزود: در هفتمین طرح کاشف پلیس تهران ۲۰ قاچاقچی دستگیر شدند که ارزش کالاهای مکشوفه از آنها ۷۰ میلیارد تومان است.   وی با بیان اینکه در این طرح ٢ هزار قلم انواع کالای احتکاری به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان کشف شد، بیان کرد: ۶ نفر از افرادی که اقدام به فروش غیرقانونی ۲ هزار و ۵۰۰ متر زمین در منطقه شهران کرده بودند نیز دستگیر شدند.     انتهای پیام/
منبع: ایرنا

منبع: دانا

کلیدواژه: باند سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت