Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:28:05 GMT

جاده توره ـ زالیان در استان مرکزی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۴۷۰۷

جاده توره ـ زالیان در استان مرکزی بازگشایی شد

گروه استان‌ها ــ رئیس پلیس راه استان مرکزی از بازگشایی جاده توره - زالیان در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد پورشمس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان مرکزی اظهار داشت: از عصر دیروز بارش ها در سطح استان مرکزی آغاز شد که بارش برف و کولاک جاده توره - زالیان را از ساعت یک بامداد امروز سه‌شنبه مسدود کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌ شبانه‌روی دستگاه‌های خدماتی، پلیس راه امدادرسانی، پس از هشت ساعت بازگشایی و تردد در آن برقرار شد و اکنون تردد در این محور مانند سایر محورهای استان جریان دارد.

پورشمس تصریح کرد: بیشتر مسیرهای ارتباطی استان مرکزی از جمله اراک - قم ، خمین - الیگودرز، خمین - دلیجان، خمین - اراک ، ساوه - همدان، گردنه دخان، کنار گذر اراک، اراک - شازند، شازند- هندودر، اراک - توره، توره - زالیان، اراک - فرمهین، آزاد راه ساوه - تهران از شب گذشته تا صبح امروز سه‌شنبه با بارش برف و کولاک همراه بودند.

آخرین وضعیت بارش‌ها در همدان| ‌انسداد محور ارتباطی نهاوند ـ نورآباد و جاده گنجنامه/ نجات 338 مسافر گرفتار در برفبرف و کولاک 160 راه روستایی استان قزوین را مسدود کرد / ارتفاع برف به نیم‌متر رسیدتازه‌ترین اخبار از وضعیت لرستان | بارش سنگین برف در منطقه/ قطع راه ارتباطی 827 روستا/ به 1526 مسافر امدادرسانی شد

پورشمس خاطر نشان کرد: به سبب بارش برف و کولاک ، بیشتر محورهای مواصلاتی لغزنده هستند و از رانندگان تقاضا می شود اگر کار ضروری ندارند از رانندگی اجتناب کنند، با توجه به کولاک و لغزندگی جاده ها ، از رانندگان عزیز درخواست می شود ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ ، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و حتما فاصله طولی با خودروی مقابل را رعایت کنند.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد