Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و پنجمین یادواره شهدای عملیات کربلای پنج، پنجشنبه (۳۰ دی ماه) از ساعت ۱۸:۳۰  در مسجد پنبه‌چی تهران برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سی و پنجمین مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای پنج، پنجشنبه (30 دی ماه) از ساعت 18:30  در مسجد پنبه‌چی تهران واقع در خیابان ولی‌عصر(عج) بالاتر از چهار راه امیریه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری سی‌وچهارمین یادواره شهدای کربلای پنج در مسجد پنبه‌چیویژه‌برنامه مسجد پنبه‌چی در گرامیداشت شهدای کربلای 5برگزاری سی‌ویکمین یادواره شهدای مسجد پنبه‌چی

به گزارش تسنیم، عملیات کربلای پنج در تاریخ 19 دی‌ماه سال 1365 با رمز یا زهرا(س) به مدت هفتاد روز ادامه داشت که منجر به آزادسازی 150 کیلومتر از خاک ایران و تثبیت موازنه منطقه به سود ایران انجامید. 

مراسم یادواره شهدای کربلای پنج هرسال در مسجد پنبه‌چی واقع در ایام سالگرد این عملیات غرورآفرین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس مسجد پنبه چی یادواره شهدای برگزار می شود شهدای کربلای کربلای پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی