Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروسازان نباید قیمت خودروی خارجی از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور انتظامی در حاشیه حضور در مرکز ۱۹۷ و ارتباط مستقیم با شهروندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بر اساس تدبیر فرمانده انتظامی امروز به همراه شماری از معاونان و روسای پلیس راهنمایی و رانندگی در مرکز ۱۹۷ حاضر شده و با در جریان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات ۲۰۰ نفر از شهروندان قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همزمان با این جلسه، روسای پلیس‌ راه و راهور استان‌ها نیز ارتباط مستقیم با مردم را به شکل تلفنی و آنلاین برگزار کردند.   وی با بیان اینکه شماری از مردم در تماس امروز از مواضع پلیس در برابر ایمنی و کیفیت خودروهای ساخت داخل قدردانی کردند تصریح کرد: برخی از مردم ابهاماتی درباره جرائم کرونایی و همچنین موضوعات دیگر حوزه راهور داشته که رسیدگی شد.   رییس پلیس راهور انتظامی با بیان اینکه بیش از ۵۲ درصد از خدمات پلیس در کل کشور مربوط به حوزه راهنمایی و رانندگی است، اعلام کرد: با توجه به این حجم از خدمات خوشبختانه رضایتمندی مردم از پلیس راهور مطلوب بوده اگرچه ما در صدد هستیم که با توسعه سیستم‌ها و سامانه‌های هوشمند و خدمات غیر حضوری افراد، سطح خدمات و رضایت مندی شهروندان را افزایش دهیم.   رئیس پلیس راهور ناجا به نزدیک شدن به پایان مهلت بخشودگی دوبرابری جرائم راهنمایی و رانندگی اشاره و بیان داشت: تمام جرائم رانندگی ثبت شده تا پایان سال ۱۳۹۹ که مشمول جریمه دوبرابری شده‌اند، تا پایان دی ماه فرصت پرداخت دارند؛ البته پیگیری‌هایی از سوی فرمانده کل انتظامی با مجلس انجام شده که بتوان مهلت پرداخت این جرائم را تمدید کرد اما در حال حاضر مهلت پرداخت تا پایان دی ماه است و اگر راننده‌ای تا این تاریخ مبلغ جریمه را پرداخت نکند باید مبلغ جریمه را با همان جریمه دیرکرد دوبرابری پرداخت کند؛ در مورد حذف جرائم کرونایی قبلا اعلام کردیم که ممکن است افرادی احکامی را از فرمانداری‌ها گرفته باشند، اما این احکام از سوی استانداری یا فرمانداری به پلیس ابلاغ نشده یا در مواردی پرستاران و کادر درمان، افرادی دارای احکام قضایی، خبرنگاران، بیماران و افراد دارای وقت عمل جراحی، افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح باشد، افرادی که آدرسشان تغییر کرده و ... جریمه شده باشند که این افراد می‌توانند مشمول حذف این جرائم شوند.   وی گفت: این افراد با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰، مراجعه به هیات‌های رسیدگی ماده ۵ و مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها در سراسر کشور می‌توانند با ارائه مدارک و مستندات نسبت به حذف جرائم کرونایی اقدام کنند که این موضوع محدودیت زمانی ندارد.   سردار هادیان فر در ادامه سخنان خود در واکنش‌ به اظهارات مطرح شده از سوی خودروسازان در خصوص تصادف بهبهان اظهار داشت:‌ توصیه من به خودروسازان، انجمن خودروسازان و ... این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودروها باشند، این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند؛ خودروی ما باید طوری باشد که اگر خدایی نکرده حادثه‌ای رخ داد، ایمنی آن به قدری باشد که جلوی آسیب بیشتر به راننده و سرنشین گرفته شود.   سردارهادیانفر خاطرنشان کرد:‌ گزارشی از حادثه تصادف بهبهان با تعیین سهم دستگاه‌ها تهیه شده و به مراجع قضایی داده شده است.   رییس پلیس راهور درباره قطع برخی از خدمات سامانه راهور ۱۲۰  از مردم عذرخواهی کردو گفت: پلیس برای ارتقاء امنیت و افزایش ظرفیت این سایت تغییراتی را اعمال کرده که منجر به اخلال در برخی از خدمات آن شد که طی چند روز آینده این مشکل مرتفع خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی رئیس پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد

سردار فدوی خطاب به اسرائیل گفت: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

دیگر خبرها

  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید