Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالله صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای سپاه و بسیج در رودان بلافاصله پس از صدور هشدارهای جوی صادره از سوی هواشناسی در روزهای اخیر برای امداد به مردم پای کار آمده‌اند.

وی افزود: بسیجیان در مناطق سیل‌زده شهرستان با تمام توان پای کار خدمت‌رسانی به سیل‌زگان هستند و تا زمان پایداری کامل شرایط کنار مردم خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه رودان بیان کرد: بیش از ۱۵۰گروه جهادی اعم از خواهر و برادر برای کمک به سیل زدگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

صادقی ادامه داد: خوشبختانه چون از قبل گروه‌های جهادی آمادگی لازم را داشتند و در بخش ها سازماندهی شده بودند و از همان ابتدای بارندگی هم‌زمان با بارش باران اقدام به کمک‌رسانی کردند.

وی عنوان داشت: ادامه دادن خدمت به مردم، تکلیف و وظیفه ماست و تا پای جان برای حل مشکلات مردم پای کار خواهد بود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رودان سیل گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان