Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@11:56:41 GMT

مدیرکل جدید ارشاد استان گلستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۵۷۱۳

مدیرکل جدید ارشاد استان گلستان معرفی شد

گروه استان‌ها- مدیرکل جدید ارشاد استان گلستان با حضور معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در حکمی از سوی وزیر ارشاد محمد رعیت به عنوان مدیرکل ارشاد استان گلستان معرفی شد و ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان گلستان و معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد خطاب به «محمد رعیت»، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان  آمده است نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل ارشاد استان گلستان» منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های فرهنگی آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارت خانه و آن اداره کل، اهتمام جدی به عمل آورید.

معاون وزیر ارشاد در گرگان: علاج رفع مشکلات فرهنگی در کشور شناسایی و به‌کارگیری جوانان انقلابی استموزیسینی که معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شدتغییر کاربری اراضی شرکت تعاونی فرهنگیان ‌استان کرمان طبق ضوابط شورای توسعه انجام می‌شود

«محمد رعیت» دارای دکترای زبان و ادبیان فارسی است که پیش از این؛ مسئولیت گروه قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان گلستان را برعهده داشت.

اکبر مهدوی نیا سرپرست سابق ارشاد استان گلستان در این مراسم گفت: برنامه تحول وزیر ارشاد در حوزه فرهنگ تاکیدات زیادی شده که به عنوان موتور تحول د پیشران در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی می دانند.

مهدوی نیا بیان کرد: قطعا مدیرکل جدید از ظرفیت‌های فرهنگ و رسانه برای توسعه استان استفاده می‌کند و حقوق و مزایای کارکنان ارشاد، افزایش اعتبارات طرح های عمرانی در دستور کار قرار می دهد.

وی افزود: 15 پروژه نیمه تمام در سطح استان داریم که بین 15 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیاز است در اولویت برنامه‌های ارشاد قرار گیرد و شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

سرپرست سابق ارشاد استان گلستان ابراز داشت: با توجه به سفر رئیس جمهور را در هفته آینده داریم از محل اعتبارات سفر نیز منابع خوبی برای افتتاح پروژه ها جذب شود.مقام معظم رهبری به بحث عدالت تاکید دارند و کفه عدالت و بهره‌مندی از سرمایه‌های کشور باید در همه جای کشور دیده شود.

مهدوی‌نیا با اشاره به لزوم افزایش سقف اعتبارات فرهنگی و هنری تاکید کرد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی گستردگی برنامه‌ها را دارد ولی در ایان کرونا قدری با فضای صحنه‌ای و برنامه زنده فاصله گرفتیم و امیدواریم با افزایش سقف اعتبارات و رو به وضعیت بهبود قرار داریم برنامه‌های متنوعی داشته باشیم.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارشاد استان گلستان مدیرکل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان

تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم‌های هنرستان‌های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت: پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با عنوان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند، گفت: بیشتر ایده‌های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده‌ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • گلستان سوگوار و سیاهپوش صادق آل محمد
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد