Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@21:28:16 GMT

کشف ۸۵۸کیلو موادافیونی درسیستان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۵۸۴۵

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۸۵۸ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد. ناطقان: سردار احمد طاهری گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از فعالیت یک باند حرفه ای و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال ۲ محموله مواد مخدر از شهرستان های مهرستان و ایرانشهر به مرکز کشور را داشتند، مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های مذکور اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این رابطه ظهر دیروز مأموران انتظامی شهرستان مهرستان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی روستای هیز آباد مهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت کوهستان های اطراف فرار کردند.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد:  در این عملیات ۴ نفر از قاچاقچیان فراری دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده از آنها مقدار ۲۴۶ کیلو گرم مواد افیونی کشف شد.
سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر نیز، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله یک دستگاه خودروی تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵حوالی منطقه چاه گیجی دلگان در حال انتقال مقادیری قابل توجه مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروهای حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه فرارکردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، مأموران انتظامی ضمن دستگیری یکی از قاچاقچیان در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها، ۶۱۲ کیلو و ۳۶۰ گرم انواع مواد افیونی را کشف کردند.
سردار طاهری تاکید کرد : در نتیجه انهدام هر۲ تیم این باند سازمان یافته در مجموع یک ۸۵۸ کیلو و ۳۶۰ گرم  انواع مواد مخدر شامل ۵۷۳ کیلو ۴۴۰ گرم تریاک و ۲۸۴ کیلو ۹۲۰ گرم حشیش کشف شده است .
منبع: مشرق برچسب ها: کشف ، مواد افیونی ، سیستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف مواد افیونی سیستان پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد افیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت