Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@02:44:50 GMT

دستگیری۶۲ باند و ۳۱۷سارق پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۶۱۹۶

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۱۷ سارق در هفتمین مرحله از طرح "کاشف" پایتخت خبر داد. ناطقان: سردار حسین رحیمی صبح امروز با حضور در هفتمین مرحله طرح "کاشف" پایتخت اظهار کرد: هفتمین طرح کاشف بار دیگر در راستای مبارزه با سارقان، مالخران و سارقان حرفه ای؛ برخورد با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این مرحله از طرح در خصوص موبایل قاپی و کیف قاپی تمرکز داشتیم و امروز از قرارگاه موبایل قاپی رونمایی می کنیم. بالغ بر یک ماه است که مرکز واکنش سریع مبارزه با موبایل قاپی آغاز به کار کرده است.

سردار رحیمی اظهار کرد: در این مرحله از طرح تمرکز ویژه ای نیز بر سرقت از منزل داشتیم که از نتایج آن دستگیری سارق منازل  بود.

فرمانده انتظامی پایتخت درباره اقدامات صورت گرفته در هفتمین مرحله طرح کاشف گفت: ۶۲ باند که در سرقت‌های مختلف حضور داشتند و ۳۱۷ نفر سارق دستگیر شدند. ۲۱۵ سارق دارای سابقه بودند و تا کنون ۲هزار و ۳۷۲ فقره سرقت کشف شده است. همچنین  ۱۴باند سرقت به عنف، زورگیری، سرقت محموله و ۱۸ باند سرقت منزل نیز منهدم شدند. ۱۷ باند سرقت خودرو،۱۰ باند جعل و کلاهبرداری و ۳ باند قتل و سرقت مسلحانه هم منهدم و ۲۱ نفر از محکومین فراری نیز در این طرح دستگیر شده‌اند.

سردار رحیمی اظهار کرد: در این مرحله با توقیف ۳۰ دستگاه تریلر و کامیونت حامل کالای قاچاق، ۱۳۵ هزار انواع کالای قاچاق کشف شده که شامل تجهیزات پزشکی، البسه، مبلمان و لوازم آرایشی به ارزش ۷۰ میلیارد تومان بوده است. ۲۰ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوزه احتکار نیز، ۲ هزار مورد از انواع کالای احتکار شده نیز کشف شده است.

وی گفت: پنج نفر از اعضای باندی که به بهانه تشکیل شرکت های صوری ارز دولتی دریافت کرده بودند، دستگیر شدند. این افراد در مجموع ۷۵ میلیون یورو ارز دولتی را دریافت کرده بودند.

سردار رحیمی گفت: همچنین شش نفر از افرادی که به صورت غیر قانونی اقدام به فروش دو هزار و ۵۰۰ متر زمین در مناطق شهران کرده بودند نیز دستگیر شدند. منبع: ایسنا برچسب ها: دستگیری ، سارق ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری سارق پایتخت دستگیر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز