Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان از ابتلای ۱۹۴ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا، تعداد یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۰۲ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۳۱ هزار و ۴۸ نفر و موارد نمونه گرفته شده احتمالاً بیمار در ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۲۷۱ نفر بوده و موارد مثبت ابتلای قطعی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۸۹ هزار و ۵۷۵ نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و ۷۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۳۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی در خصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۲۸ هزار و ۹۷ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵۹ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: تعداد ۱۱ هزار و ۱۹ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۳۴۷ نفر فوت شدگان مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان موردی از آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا اعلام نشده و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز یک نفر گزارش شده است.

کد خبر 549671

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در اصفهان دوران نقاهت شیوع کرونا در اصفهان قرنطینه خانگی کرونا در ایران وضعیت کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان توصیه های بهداشتی آمار کرونا در اصفهان اورژانس پیش بیمارستانی ابتلا به کرونا در اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان آمار فوتی های امروز کرونا نقاهت مبتلایان کرونا بهبودیافتگان کرونا در اصفهان کنترل شیوع کرونا در اصفهان آخرین اخبار کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان موج پنجم کرونا در اصفهان وضعیت بحرانی کرونا در اصفهان افزایش کرونا در اصفهان سیر نزولی کرونا در اصفهان پیک پنجم کرونا در اصفهان وضع کرونا در اصفهان تخت بیمارستانی رعایت فاصله فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استان اصفهان ابتلای قطعی ۲۴ ساعت تعداد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی

 بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود تا ۱۶ اردیبهشت ماه به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

در حال حاضر میزان پرشدگی سد زاینده رود ۳۲ درصد اعلام شده است.

براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره کنونی سد زاینده‌رود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین بنا بر آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش‌ها در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه آبریز زاینده‌رود از ابتدای سال آبی (یکم مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک‌هزار و ۸۲ میلیمتر اعلام شده و ارتفاع برفی گزارش نشده است.

سد زاینده‌رود به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سد‌های مرکز کشور و تأمین‌کننده آب شرب، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد، این سد قوسی شکل در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت