Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@23:10:08 GMT

پیکر کودک ۵ ساله در ریگان پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۶۳۱۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن دومین پیکر کودک ۵ ساله مفقود شده در شهرستان ریگان خبر داد. خبرگزاری میزان-رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به غرق شدن ۲ کودک هشت و پنج ساله در درون رودخانه‌ای در روستای ناصرآباد چاه ملک از توابع شهرستان ریگان گفت:این ۲ برادر حین بازی در حاشیه رودخانه به درون آب افتادند و غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:با تلاش ۳۵ ساعته نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در عملیات جست‌وجوی این ۲ کودک، روز گذشته نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر اولین کودک مفقود شده را پیدا کردند.

وی گفت:عصر امروز هم حوالی ساعت ۱۴ نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر، بسیج و مردمی موفق شدند کودک دوم مفقود شده را پیدا کنند و به عوامل مربوطه تحویل دهند.

وی در پایان گفت :در عملیات‌های جستجو و نجات این دو برادر گمشده، ۴۵ امدادگر و نجاتگر در قالب ۹ تیم امدادی از شهرستان‌های ریگان، بم و فهرج حضور داشتند.   بیشتر بخوانید: آموزش حضوری می‌تواند سرعت رسیدن به پیک اومیکرون را افزایش دهد
انتهای پیام/ برچسب ها: هلال احمر ریگان امداد و نجات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر ریگان امداد و نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر