Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه خمین در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: گردشگران خارجی در بازدید از بیت تاریخی امام خیمنی (ره) در خمین از سادگی محل تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران شگفت زده می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی پور ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) و ایام الله دهه فجر تداوم انقلاب اسلامی را وابسته به گرامیداشت این مناسبت‌های مهم دانست و دهه فجر را فرصت خوبی برای انعکاس دستاورد‌های نظام و پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مردم ایران بر خلاف اعتراضات و مطالباتی که دارند به آرمان‌های نظام اسلامی پایبند هستند و جلوه‌های هنری بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نظیر انسجام ملی است.

نظری مخاطبان اصلی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر را نوجوانان و جوانان دانست و عنوان کرد تاکنون از ظرفیت بیت تاریخی امام (ره) در خمین به طور کامل استفاده نشده است.

او بیت تاریخی امام خمینی با بیان اینکه این مکان تاریخی یکی از هفت اقلیمی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی در آن سکونت داشته است و این ظرفیت بزرگ را فرصتی برای تحقق اهداف انقلاب بیان کرد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمین با دستور کار گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز میلاد دو نور در دفتر امام جمعه خمین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیت تاریخی امام خمینی ره شهرستان خمین انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد