Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌باشگاه خبرنگاران جوان - چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام (جوان سرباز) با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، جمعی از سربازان نمونه و فرماندهان و مسئولان نیرو‌ی دریایی سپاه پاسداران در تنگه هرمز، برعرشه ناو اقیانوس‌پیمای شهید سردار حاج عبدالله رودکی برگزار شد.

در این مراسم سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۴۴ شهید سرباز، ۴۱ جانباز سرباز و ۳۶ آزاده سرباز سرافراز نیروی دریایی سپاه گفت: هر ملتی دارای هویت و نشانی است و هویت و شخصیت فرهنگی هر ملت در جهان، معرف و نمایانگر تشخص همان ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری می گوید: آنچه امروز هویت ملت قهرمان ایران را در جهان معرفی می‌کند سرچشمه از بصیرت و غیرت دینی مردم و هدایت‌های عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که شهدای والامقام ما، ایران اسلامی را اینگونه عزتمندانه به دنیا معرفی کرده‌اند که امروز دنیا ما را ملتی باصلابت، مقاوم در برابر استکبار، داشتن روحیه غیرت، مردانگی و تسلیم نشدن مقابل ظالمان می‌شناسند و هر ایرانی در جهان، سرافراز و سربلند است و به شرافت ایرانی خود افتخار می‌کند، این جایگاه افتخار آفرین مرهون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای والامقام و امام شهدا (رضوان الله تعالی علیهم) است و باید برای همیشه قدردان آنان باشیم و یادشان همیشه زنده بداریم.

دریادار پاسدار تنگسیری گفت: شهدا مایه افتخار ایران اسلامی شده اند، ما به عنوان جاماندگان قافله شهدا خیلی باید مواظب باشیم و به گونه‌ای عمل کنیم و در مسیر امام و شهدا قدم برداریم و بقول «حاج قاسم» عزیز که می‌گفت «تا شهید نباشی، شهید نمی‌شوی» باید شهید باشی تا شهید شوی، یعنی از تک تک ما که سرباز این انقلاب هستیم انتظار است مثل شهدا خوب عمل کنیم تا به مقام آنان نائل شویم.

وی گفت: هر فردی، وظیفه‌ای که برعهده دارد واقعأ درست عمل کند تا نظام اسلامی پیشرفت و رشد کند، چون این کشور حرم است و حرمت حریم حرم بر عهده متولیان حرم است و همه ما مسئولان و شما جوانان در کسوت سربازی این نظام و حرم جمهوری اسلامی هستیم و باید درست عمل کنیم.

سردار تنگسیری گفت: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی این است که جایگاه شرافتمندانه «سربازی» در نظام مقدس جمهوری اسلامی چنان ارزشمند و ارتقاء یافته که سردار دل‌ها، سرلشکر پاسدار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بهترین عنوان از عناوینی که علاقه داشت به او بگویند، عنوان «سربازی» بود و شما حتما مشاهده نموده‌اید روی قبر مطهرش هم این عنوان حک شده است. «سرباز قاسم سلیمانی».

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سربازان و جوان‌های عزیز باید با تأسی از غیرت دینی جوان سرافراز امام حسین (ع)، حضرت علی أکبر (علیه السلام) ولایتمدار، مؤمن، شجاع، کارآمد، مؤثر، اهل علم و عمل انقلابی باشند.

دریادار پاسدار تنگسیری با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از جوانان که فرموده بودند «تهذیب، تحصیل، ورزش» این سه مطلب باید خاستگاه تمام جوانان غیور ایرانی باشد، تهذیب و پاکدامنی موجب رشد ایمان و باور‌های دینی و مانعی سترگ در برابر مکر‌ها و وسوسه‌های شیطانی، تحصیل و علم‌آموزی موجب رشد علمی، تولید و پیشرفت کشور، ورزش هم موجب سلامتی جسم و بدن می‌شود که برای کار و تلاش جهادی و حرکت رو به رشد و نشاط اجتماعی لازم و ضروری است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اصل احترام جوانان به والدین و بزرگتر‌ها گفت: همه باید تلاش کنیم با إقامه نماز اول وقت و تقویت روحیه ایمان و توکل بر خدا و پیروی از مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هر وظیفه‌ای که داریم، مجاهدانه و مخلصانه مثل «شهید سلیمانی» درست عمل کنیم و سرباز خوبی برای نظام اسلامی باشیم.

در پایان این همایش به ناویان (سربازان) برتر و نمونه در رشته‌ها و مهارت‌های مختلف، هدایای نفیسی اهداء شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه شهید سلیمانی فرمانده نیروی دریایی سپاه دریادار پاسدار عمل کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به نمایش گذاشته و از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند بورس دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران شده و به تحصیل خود ادامه دهند.

 داداش پور با اعلام حمایت از دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، تصریح کرد: دانشگاه‌های ایران در رتبه‌بندی جهانی از جایگاه رو به رشد و خوبی برخوردار هستند و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی در هر رشته‌ای که تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند می‌توانند از ظرفیت موسسات آموزش عالی ایران بهره‌مند شوند.

وی ایران به عنوان کشوری که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا مستقل بوده و یا‌ر مظلومان جهان است معرفی نمود و افزود: سیاست‌های ایران اسلامی بر اساس آنچه حضرت امام خمینی"ره" ترسیم فرموده بود و راهبرد‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و استعمار زدایی و فرهنگ سازی این سیاست بوده و است و باهمین رویکرد بود که توانستیم هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در دنیا به چالش بکشیم و امروز چشم تمامی آزادیخواهان جهان به ایران دوخته شده است که در حمله موشکی به اسراییل با خوشحالی جهانیان این نگاه به عیان مشخص گردید و امروز با همین نگاه و سیاست است که وزارت علوم با افتخار اعلام آمادگی جذب هر دانشجوی معترض و اخراج شده را مطرح می‌کند.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین با اشاره به تخریب مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در غزه و به تعطیلی کشاندن آنها یادآور شد: دانشگاه‌های ایران با توجه به ظرفیت‌های خوبی که از آن بهره‌مند هستند این آمادگی را دارند تا ما بتوانیم به بورسیه دانشجویان غزه نیز بپردازیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: بی تردید ایران ملجا و خانه امن تمامی ظلم ستیزان و مظلومانی است که به خاطر مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی از تحصیل و زندگی باز مانده‌اند.

وی برخورد بی منطق و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان را رسوایی این کشور در برابر شعار آزادی بیان در غرب عنوان کرد و اظهار داشت: این حرکت پلیس و نوع برخورد حاکمیت با این جریان و حرکت دانشجویی نشان داد شعار آزادی بیان و ارج نهادن به قشر تحصیلکرده سرابی بیش نبوده و تشت رسوایی غرب با این رفتار به صدا در آمده و به تمامی کسانی که به هر نوعی دل در گرو مهد توسعه و آزادی آمریکا داشتند، فهماند هر کجا که سیاست این کشور اقتضا نماید، تمام شعار‌ها را در برابر منافع خود ذبح می‌کند و ذره‌ای به شعار‌ها ارزش قائل نخواهد شد.

وی در پایان سیاست راهبردی ایران را مبارزه با مستکبران و دفاع از مظلومان نام برد و خاطر نشان ساخت: دیروز با موشک و پهپاد هیمنه پوشالی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و آمریکا را به چالش کشیدیم و اقتدار ایران اسلامی را در عمل به اثبات رساندیم و نقاب از چهره واقعی استکبار که تهدید به گزینه‌های روی میز داشت کنار زدیم و امروز با اعلام آمادگی جذب دانشجویان معترض و اخراجی علیه جنایات رژیم صهیونسیتی، ظرفیت و نگاه ایران را در همه عرصه‌ها به ویژه دانش گستری و جذب دانشجویان مظلوم با هر نژاد و زبانی به دنیا نشان می‌دهیم و ایران اسلامی همواره پشتیبان حق خواهان و پشیمان کننده زورگویان عالم بوده و بر همین سیاست و روش باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد