Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:47:00 GMT

اعتراض حاتمی کیا به جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۶۶۸۳

اعتراض حاتمی کیا به جشنواره فجر

پیش از این فیلمسازان مختلفی چون رضا میرکریمی و همچنین مدیران سازمان اوج به لو رفتن فیلم هایشان از دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر اعتراض کرده بودند و حالا یوسف حاتمی کیا کارگردان «شب طلایی» نیز به لو رفتن فیلمش اعتراض کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پیش از این فیلمسازان مختلفی چون رضا میرکریمی و همچنین مدیران سازمان اوج به لو رفتن فیلم هایشان از دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر اعتراض کرده بودند و حالا یوسف حاتمی کیا کارگردان «شب طلایی» نیز به لو رفتن فیلمش اعتراض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در یادداشتی آورده است: «چه ردای افتخاریست که فیلم هایی را که در جشنواره حضور دارند زودتر از زمان پخشش، پنهانی و بدون اجازه سازندگانش ببینیم و دست به قلم شده، در تأیید یا رد آن صفحه ای سیاه کنیم. این چه بی اخلاقی آشکاریست که هر روز عریان تر از دیروز خودنمایی می کند. زمانی که با نگارنده آن تماس حاصل می شود که چگونه فیلمی را تماشا کرده است که تنها و به امانت در اختیار دبیرخانه جشنواره فیلم فجر و شورای پروانه نمایش قرار گرفته است؛ به دروغ یا شاید راست؛ اطمینان می دهد که فیلم را ندیده است و تنها با دیدن تعدادی عکس فیلم، دست به نقد شده و طوماری را نوشته است.

اگر تماشاگرِ پنهانی فیلم بوده اید که شرم بر شما باد و اگر خود را تماشاگرنمای فیلم نشان می دهید و بدون دیدن حتی لحظه ای از فیلم به نقد یا تمجید از آن می پردازید که دیگر زبانم قاصر است از پیدا کردن جمله ای در وصف این عمل.

امید دارم که رسم امانت داری در میانمان هنوز اعتبار داشته باشد و به آن نیز چوب حراج نزنیم.»

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم رضا میرکریمی شورای پروانه نمایش یوسف حاتمی کیا مدیران سازمان اوج دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم شب طلایی لو رفتن فیلم اعتراض کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه

مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب تونس، سفیر ایتالیا را به دلیل اعتراض و موضعش در قبال جنگ غزه اخراج کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان