Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – اتفاقات حاشیه‌ای مربوط به باشگاه نفت مسجدسلیمان، طی هفته های اخیر به اوج خود رسید تا جایی که پس از کسب نتایج ضعیف از سوی این تیم، تعدادی از هواداران مسجد سلیمانی به رختکن این تیم حمله کردند تا سرمربی نفت در اعتراض به این رفتارها قید همکاری با این تیم را بزند و اردوی این تیم را ترک کند.

فراز فاطمی که در دیدار آخر دور رفت روبروی استقلال هم روی نیمکت تیمش ننشست هنوز هم به تمرینات این تیم برنگشته و در روزهای اخیر عنوان شد که دیگر حاضر به همکاری با مجموعه نفت‌مسجدسلیمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان در این باره خبرورزشی گفت: «ما فعلا کمالوند را سرمربی تیم می‌دانیم و هنوز خبر قطعی در ارتباط با قطع همکاری با کمالوند از سوی مدیریت اعلام نشده است».

در همین راستا مطلع شدیم روز گذشته و پس از برگزاری مجمع باشگاه در حضور مدیران مناطق نفت خیز جنوب، شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از این سمت کنار گذاشته شده و به جای او هدایت یزدی که پیش از این مدیریت اداره ورزش مناطق نفت خیز را برعهده داشته به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه منصوب شده است. همچنین در این مراسم از آقایان بهمنی، نظری و شاکری اعضای هیئت مدیره قبلی تقدیر و تشکر شده و آنها نیز از اتاق مدیریت باشگاه خارج شدند.

بر اساس این گزارش؛ محمد خانچی معاون استاندار و کارمند وزارت نفت به عنوان ریاست هیئت مدیره منصوب شد. همچنین داریوش حسن پور سرپرست سابق باشگاه، بیژن دانش و منصور قنبرزاده نیز به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره تعیین شدند. ضمن اینکه محتشم حاجی پور و شهریار حسینی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره تعیین شدند.

نتایج ضعیف تیم نفت مسجد سلیمان در دور رفت و حواشی بوجود آمده در تمرینات و مسابقات این تیم از سوی هواداران متعصب مسجد سلیمانی موجب شد تا مدیران مناطق نفت خیز برای حفظ این تیم در لیگ برتر و کسب نتایج بهتر در ادامه رقابتهای لیگ اقدام به چنین تغییرات گسترده ای بزنند.

ناگفته نماند؛ تیم نفت مسجد سلیمان باخت سنگینی مقابل استقلال بدست آورد که این شکست مدیران باشگاه را درباره تغییرات اخیر مصمم تر کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال نفت مسجدسلیمان استقلال نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان تیم نفت مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال در این فصل تصمیم گرفته بود که نیمکت بارسلونا را در پایان فصل ترک کند و از هدایت این تیم کنار برود اما با گذشت چند ماه نظرش را در این باره تغییر داد.

این مربی جوان در جلسه‌ای که دو شب پیش به همراه مدیران بارسلونا داشت به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم برای خودش و این تیم این است که به حضورش روی نیمکت ادامه دهد و این خبر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا به صورت رسمی اعلام شد.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او مخالفانی هم در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه دارد و حالا Esport3 خبر داده است که بعضی از اعضای هیئت مدیره به صورت جدی به این مربی برای ادامه فصل و فصل آینده هشدار داده‌اند.

آنها به ژاوی تذکر دادند که باید رفتارش را روی نیمکت بارسلونا تغییر دهد، چرا که معتقد هستند دریافت کارت‌های قرمز متوالی از سوی سرمربی این تیم به شهرت بارسا ضربه می‌زند و این موضوعی است که باید به صورت جدی از سوی او مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها