Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اصغر عباسقلی زاده در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشکده فنی دانشگاه تبریز گفت: دانشجویان یکی از برجسته‌ترین و مؤثرترین افراد در دفاع مقدس بودند که با اتکا به توان خود و تبعیت از فرمان امام (ره) توانستند در عین حال که دشمن ما را تحریم کرده بود، نیازهای رزمندگان را تأمین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباسقلی زاده افزود: شهادت مظلومانه ۲۲ دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تبریز که با جاسوسی منافقان کوردل و بمباران عراق به شهادت رسیدند، گواهی تأثیرگذاری دانشجویان در دفاع مقدس بود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با الهام گیری از نهضت امام حسین (ع) به وقوع پیوست و همه دشمنان غرب و شرق با یکدیگر متحد شدند تا انقلاب ما را شکست دهند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی تنها با صدام نمی‌جنگیدیم بلکه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، شوروی سابق، رژیم صهیونیستی، اردن، مصر و بسیاری از کشورهای دیگر به حمایت از صدام پرداختند، ولی ما با اتکا به خداوند، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه اجازه ندادیم خدشه‌ای به نظام وارد شود.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه در جنگ تحمیلی دشمنان تمامی امکانات خود را در اختیار عراق قرار داده بودند، گفت: دانشجویان این دانشکده در حالی نیازهای رزمندگان را از طریق مهندسی معکوس تولید و تهیه می‌کردند که حتی کمترین امکانات جنگی لازم را در اختیار نداشتیم.

کد خبر 5402849

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان سپاه عاشورا بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیلاب بارش باران خطبه های نماز جمعه ایلام آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد