Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار با مشتریان فولاد مبارکه در عرصه تولید لوازم خانگی برگزار شد.

 

به گزار خبرگزاری برنا از اصفهان، نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با مشتریان فولاد مبارکه در عرصه تولید لوازم خانگی برگزار شد و معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در این نشست گفت: فعالان صنعت لوازم خانگی کشور از شرکای استراتژیک فولاد مبارکه هستند و افزایش رضایتمندی مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهمورث جوانبخت معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه  اظهار کرد: دستورالعمل دولت طی ۲ سال اخیر سبب شده مشتریان ما، محصولات‌شان را از طریق بورس خریداری کنند اما تعامل، همکاری و رضایت مشتریان برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان این که در این همایش مسئولان واحدهای تولید، پشتیبانی و کنترل کیفیت شرکت فولاد مبارکه حضور دارند تا از نقطه‌نظرات مشتریان لوازم خانگی مطلع شوند، افزود: صنعت لوازم خانگی پس از خودورسازی دومین صنعت مهم کشور است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: جمعیت جوان ایرانی پس از تشکیل خانواده به لوازم خانگی نیاز دارند و توسعه و افزایش تولید لوازم خانگی و تأمین به موقع محصولات تولیدکنندگان برای فولاد مبارکه اهمیت زیادی دارد.

وی  اذعان داشت: فعالان صنعت لوازم خانگی کشور از شرکای استراتژیک فولاد مبارکه هستند و افزایش رضایتمندی مشتریان برای این شرکت اهمیت زیادی داشته است؛ با وجود کمبود گاز و برق در آذرماه سال جاری، تولید محصولات گرم شرکت فولاد به ۴۰۰ هزار تن افزایش یافت.

جوانبخت تأکید کرد: افزایش محصولات فولادی مورد نیاز صنعت لوازم خانگی کشور همواره در دستور کار فولاد مبارکه بوده و این در حالی است که با افزایش تولید این محصول، قیمت لوازم خانگی نیز در بازار متعادل می‌شود؛ با توجه به نقطه‌نظرات مشتریان در این نشست، فروش اعتباری فولاد مبارکه از این پس به ۹۰ روز افزایش می‌یابد تا با افزایش مدت خریدهای اعتباری، مشکلات مشتریان صنعت لوازم خانگی کمتر شود.

نقش فولاد مبارکه در تنظیم بازار لوازم خانگی

وی عنوان داشت: هم‌اکنون شرکت فولاد مبارکه ۲۰ هزار میلیارد تومان فروش اعتباری را به مشتریان خود اختصاص داده است؛ خواسته برخی مشتریان فولاد مبارکه عرضه محصولات و ورق‌های فولادی کمتر از ۵۰ تن است که این درخواست به علت محدودیت‌های ریخته‌گری در فولاد مبارکه عملی نیست و فعالان صنعت می‌توانند با تجمیع سفارشات خود نسبت به خرید بیش از ۵۰ تن اقدام کنند.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که تأمین نیاز بازار و تولیدکنندگان از مهم‌ترین سیاست‌های فولاد مبارکه است، خاطرنشان کرد: هرچه عرضه ورق و محصولات فولادی در بازار با تقاضا متناسب باشد، قیمت‌ها نیز متعادل‌تر خواهد شد و شرکت فولاد مبارکه این روند را ادامه خواهد داد.

وی  با اشاره به افزایش میزان رضایتمندی مشتریان فولاد مبارکه عنوان داشت: فولاد مباکه تا سال گذشته با سنجش مشتریان برای مشخص شدن نیازشان، کارشناسان خود را به کارخانه‌جات تولیدی اعزام می‌کرد اما با تغییر شیوه‌های فروش طبق دستورالعمل‌های دولتی، در این زمینه با محدودیتهایی مواجه شد.

 

افزایش ۸۶ درصدی میانگین رضایتمندی مشتریان صنعت لوازم خانگی از فولاد مبارکه

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: میانگین رضایت مشتریان لوازم خانگی فولاد مبارکه از این شرکت در سال گذشته به ۸۶ درصد رسیده که این میزان، بیش از اهداف برنامه‌ریزی‌شده ما بوده است.

به گزارش خبرنگار فولاد، مهدی آقازینلی مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه  اظهار کرد: میانگین رضایت مشتریان صنعت لوازم خانگی فولاد مبارکه از این شرکت، طی سال‌های ۹۵ تا ۹۷ حدود ۸۰ درصد بوده که این میزان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ارتقا پیدا کرده و به ۸۶ درصد رسیده که این میزان، بیش از اهداف برنامه‌ریزی‌شده ما بوده است.

وی با اشاره به رشد تولید محصولات شرکت فولاد مبارکه افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ مصرف ورق‌های فولادی صنعت لوازم خانگی کشور به حدود ۲۷۰ هزار تن افزایش یابد و برآوردهای ما نشان می‌دهد که این در سال ۱۴۰۴ به حدود ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سهم فولاد مبارکه در عرضه محصولات سرد در بازارهای داخلی به ۵۹ درصد رسیده و سهم سایر تولیدکنندگان ۳۳ درصد و سهم واردات ۸ درصد است.

وی در ادامه با بیان این که کل تناژ تحویلی به صنعت لوازم خانگی توسط فولاد مبارکه طی ۹ ماه امسال به بیش از ۱۲۵ هزار تن رسیده است، اذعان داشت: سهم محصولات تحویل داده شده فولاد مبارکه به صنعت لوازم خانگی کشور طی این مدت، در ورق سرد ۷۶ درصد، در ورق گالوانیزه ۱۶ درصد و در ورق رنگی ۳ درصد بوده است.

آقازینلی ضمن تقدیر از حضور مدیران صنعت لوازم خانگی کشور در این نشست گفت: تمام تلاش ما در فولاد مبارکه عرضه محصولات کیفی مورد نیاز صنعت لوازم خانگی کشور است تا رضایتمندی صنعتگران این بخش از فولاد مبارکه افزایش پیدا کند.

 

نقش مهم فولاد مبارکه در تأمین ورق مورد نیاز تولید لوازم خانگی کشور

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که عمده محصولات صنعت لوازم خانگی کشور ورق‌های روغنی، ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی است، گفت: فولاد مبارکه در راستای تأمین این ورق‌های ویژه صنعت لوازم خانگی کشور نقش مهمی برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار فولاد، محمد تاجمیرریاحی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه نیز در این نشست اظهار کرد: هدف ما از برگزاری سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، بهبود تعاملات شرکت فولاد مبارکه با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف صنعتی و به خصوص صنعت لوازم خانگی کشور به منظور رونق تولید در این بخش مهم است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، مقرر گردید، برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه برای مشتریان صنعت لوازم خانگی کشور ارائه و انتظارات آن‌ها نیز از شرکت فولاد مبارکه مورد بحث و بررسی قرار گیرد؛ برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در جهت تسهیل امور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست است.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که دولت بر استراتژی افزایش تولید لوازم خانگی در کشور تأکید دارد، خاطرنشان کرد: در این نشست بسیاری از مسائل مشتریان فولاد مبارکه با تعامل و همکاری دوجانبه برطرف می ود.

وی اذعان داشت: ورق‌های رنگی مورد نیاز صنعت لوازم خانگی کشور اخیراً در سبد محصولات تولیدی شرکت فولاد مبارکه قرار گرفته و برگزاری این نشست و توجه به خواسته‌های صنعت‌گران این عرصه در تأمین بخشی از مواد اولیه صنعت لوازم خانگی کشور بسیار تأثیرگذار است؛ در حال حاضر عمده محصولات صنعت لوازم خانگی کشور ورق‌های روغنی، ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی است و فولاد مبارکه در راستای تأمین این ورق‌های ویژه صنعت لوازم خانگی کشور نقش مهمی بر عهده دارد.

تاجمیرریاحی با بیان این که مشتریان صنعت لوازم خانگی کشور در بین مشتریان فولاد مبارکه جایگاه ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: امیدوارم فولاد مبارکه به عنوان صنعت بالادستی کشور بتواند انتظارت صنعت لوازم خانگی را برآورده کند؛ فولاد مبارکه همواره به دنبال ایجاد ارتباطی نزدیک با مشتریان خود بوده و در تلاش است تا تعامل و همکاری با شرکای تجاری خود را بیش از پیش تقویت کند.

وی عنوان داشت: برخی از خطوط تولید فولاد مبارکه به صورت اختصاصی صرفاً برای تأمین نیاز مشتریان صنعت لوازم خانگی کشور راه‌اندازی شده و این شرکت با عرضه محصولات مورد نیاز فعالان این صنعت ثابت کرد که کشورمان به واردات لوازم خانگی بی‌نیاز است و صنعتگران می‌توانند نیاز مردم به لوازم خانگی را به خوبی تأمین کنند.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه، ارتقای مستمر کیفیت محصولات و افزایش تولید در جهت خودکفایی کشور را از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت دانست و گفت: استمرار نشست‌های هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار به ویژه با مشتریان صنعت لوازم خانگی، می‌تواند نقش مؤثری در افزایش تولید لوازم خانگی کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت تأمین محصولات مورد نیاز مشتریان صنعت لوازم خانگی برای فولاد مبارکه ادامه داد: اطلاع از آخرین وضعیت صنعت لوازم خانگی کشور و چشم‌انداز این صنعت برای فولاد مبارکه بسیار مهم است که خوشبختانه در این نشست توانمندی‌های فولاد مبارکه برای مشتریان صنعت لوازم خانگی بیش از پیش روشن شد و این شرکت نیز از نقطه‌نظرات مشتریان خود در صنعت لوازم خانگی بیشتر مطلع گردید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فولاد مبارکه کسب و کار فولاد معاون شرکت فولاد صنعت دولت خانواده گاز برق مشکلات تنظیم بازار رشد واردات لوازم خانگی فولاد مبارکه اصفهان ورق فولادی معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه مشتریان صنعت لوازم خانگی صنعت لوازم خانگی کشور مشتریان فولاد مبارکه شرکت فولاد مبارکه رضایتمندی مشتریان تولید لوازم خانگی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه افزایش تولید عرضه محصولات برنامه ریزی فعالان صنعت مورد نیاز هم اندیشی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند