Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بدون احتساب دیدار تیم‌های پیکان- استقلال که به تعویق افتاد، برگزار شد و چهره هفت تیم صعود کننده به دور یک چهارم نهایی مشخص شد.

در مرحله یک هشتم نهایی شاهد حضور ۱۳ تیم لیگ برتری، ۲ تیم لیگ یکی و یک تیم لیگ دویی بودیم و حالا در یک چهارم نهایی ۲ تیم لیگ یکی، یک تیم لیگ دویی و پنج تیم لیگ برتری خواهیم بود(از بین استقلال و پیکانِ لیگ برتری یک تیم کنار خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله قبل ۸۱ درصد تیم‌های حاضر لیگ برتری بودند و حالا این درصد به ۶۲ تقلیل پیدا کرده است. سه تیم لیگ برتری به دست سه تیم لیگ یکی و لیگ دویی حذف شده‌اند. مس کرمانِ لیگ یکی از سد فولاد خوزستان گذشت. خیبر خرم‌آباد با نتیجه پنج بر یک صنعت نفت آبادان را در هم کوبید و نفت مسجدسلیمان هم در جدال با تیم لیگ دویی خلیج فارس ماهشهر شکست خورد تا شگفتی اصلی خلق شود. در این میان تیم‌های بزرگ سپاهان و گل‌گهر هم به دست ۲ تیم لیگ برتری دیگر حذف شدند. به عبارتی دیگر در مرحله‌ای که گذشت هشت تیم لیگ برتری با مسابقات خداحافظی کردند تا تنها ۳۱ درصد آنها در دور بعدی حاضر باشند.

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:

پرسپولیس تهران، آلومینیوم اراک، خیبر خرم‌آباد، نساجی مازندران، مس کرمان، خلیج فارس ماهشهر، مس رفسنجان و یکی از بین پیکان و استقلال تهران.

نتایج مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

آلومینیوم اراک ۱-۱ سپاهان(۴-۳)

خیبر خرم‌آباد ۵-۱ صنعت نفت آبادان

مس کرمان ۱-۱ فولاد خوزستان(۵-۴)

ذوب‌آهن اصفهان ۰-۳ پرسپولیس

نساجی مازندران ۳-۱ گل گهر سیرجان

مس رفسنجان ۱-۰ پدیده مشهد

نفت مسجدسلیمان ۱-۲ خلیج فارس ماهشهر

پیکان تهران- استقلال تهران

*پرسپولیس و خلیج فارس فعلا تنها تیم‌های میهمانی بودند که در این مرحله به برتری رسیدند.

*جدال بین خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت با ۶ گل، پرگل‌ترین بازی هفته بود.

*همه مسابقات در جریان بازی گل داشت.

*سه مسابقه در ۹۰ دقیقه برنده‌اش مشخص نشد که در پایان ۲ دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد.

*سال گذشته در این مرحله ۶ تیم لیگ برتری و ۲ تیم لیگ یکی حاضر بودند. در صورتی که استقلال بتواند پیکان را شکست دهد؛ چهار تیم مرحله یک چهارم این فصل با فصل گذشته یکسان خواهد بود. فعلا تیم‌های پرسپولیس، خیبر خرم‌آباد و آلومینیوم اراک توانسته‌اند در ۲ فصل اخیر به یک چهارم نهایی صعود کنند.

جدال بین ۲ تیم پیکان و استقلال با اعلام امیرحسین روشنک، مسوول برگزاری جام حذفی احتمالا در بهمن‌ماه و یکی از روزهای ۱۷، ۱۸ یا نوزدهم این ماه خواهد بود.

گفتنی است تیم فولاد خوزستان که در این مرحله حذف شد فصل گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان استقلال خیبر خرم آباد نفت مسجد سلیمان خلیج فارس آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان استقلال باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان استقلال خیبر خرم آباد نفت مسجد سلیمان خلیج فارس آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک یک چهارم نهایی فولاد خوزستان خیبر خرم آباد تیم لیگ برتری تیم لیگ یکی خلیج فارس ۲ تیم لیگ مرحله یک جام حذفی لیگ دویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و در دو بخش انفرادی و تیمی از ۱۰ اردیبهشت در مرکز آموزش فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران آغاز می‌شود.   ورزشکاران حاضر در مرحله سوم اردوی تیم ملی به شرح زیر هستند:   کاتا انفرادی نوجوانان: ۱. ونوشه رستم نژاد ۲. یسنا طالبی زاده   کاتا انفرادی جوانان: ۱. یکتا داوری ۲. آیلین بهاری   کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال: ۱. ملیکا عزتی ۲. نگین ابراهیمی   کاتا انفرادی بزرگسالان: ۱. فاطمه صادقی ۲. مهسا افسانه   کاتا تیمی جوانان: ۱. تیم آکادمی رواخواه یک (یکتا داوری، تینا فتاحی و آلا شکراللهی) از استان اصفهان ۲. تیم مقدم (ملیکا درویش نژاد، ستایش شاملی و عسل ولیزاده) از استان تهران   کاتا تیمی بزرگسالان: ۱. تیم جوانه (زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی) از استان تهران ۲. تیم آکادمی افسانه (مهسا افسانه، پریسا رحمانیان، ماریا حسین نیای سلیمی) از استان تهران

دیگر خبرها

  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است