Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:32:23 GMT

کرمان را به قطب زغال‌سنگ کشور تبدیل می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۷۷۷۹

کرمان را به قطب زغال‌سنگ کشور تبدیل می‌کنیم

به گزارش ایرنا، سیدمجتبی شریفی عصر روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان افزود: این فرایند به شرط همکاری و هم افزایی فرابخشی محقق می‌شود، همه مسئولان می خواهند اما این کافی نیست لذا ابتدا باید عمل کنیم.

وی ابراز داشت: باید سرمایه های راکد این شرکت را به سمت تولید هدایت کنیم و این فرایند کرمان را در بالاترین سطح زغالی کشور قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ استان کرمان گفت: باید سرمایه‌ها را بازیابی و سیستم‌ها را نوین و بروز کنیم که انجام این امور شرکت را به جایگاه اصلی خود می‌رساند.

وی با بیان اینکه برنامه های شرکت معادن زغال سنگ کرمان به سه بخش از جمله ایمنی، تولید و رفاه پرسنل تقسیم می شود اظهار داشت: ایمنی در اولویت کاری ما است زیرا کارگر باید باسلامت به تونل معدن برود و برگردد که این امر به عنوان تفکر اصلی در اولویت است.

شریفی افزود: ما از نظر اخلاقی، وجدانی و دیگر مسائل مسئول ایجاد هر مشکلی برای کارگران معادن زغال‌سنگ هستیم زیرا هر اتفاقی هزینه بسیاری به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: اولویت دیگر ما افزایش تولید است که برای تحقق آن باید ابتدا زنجیره تولید طی شود و همچنین باید ابتدا ریشه ها را شناسایی کرد، و پس از ورود به آن، بررسی شود و مشکلات را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ استان کرمان با اشاره به ضرورت ارتقای معیارهای رفاهی و معیشتی کارگران معادن زغال سنگ کرمان به عنوان دیگر اولویت این شرکت یادآور شد: هرزمان ایمنی و تولید را ارتقا دهیم، رفاه هم به دنبال آن به‌وجود می آید.

وی تاکید کرد: خود را بخشی از بدنه کارگری می دانم زیرا کار در آنجا انجام می شود و کارگر از طرفی نیاز دارد که کار کند و باید از وجود او نهایت استفاده را ببریم.

واگذاری معادن زغال سنگ کرمان منتفی است 

بابایی سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد (دالاهو) نیز در این نشست با اشاره به برنامه های این شرکت در خصوص معادن زغال سنگ کرمان و ضرورت ها گفت: شرکت معادن زغال سنگ کرمان به بخش خصوصی واگذار نمی‌شوند و این فرایند منتفی است.

یدالله زمانی نماینده شورای کارگری معادن زغالسنگ کرمان نیز در این نشست به بخشی از سختی های کار در معدن اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر کارفذمایان به کارگران و استخدامی‌های جدید در این شرکت شد.

همچنین در این آیین طی حکمی، سیدمحسن شریفی به عنوان مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ کرمان منصوب شد. شریفی پیش از این عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی بوده است.

پیش از این مجتبی رنجبر به عنوان سرپرست و باقر نیک طبع مدیرعامل پیشین در راس شرکت معادن زغال سنگ کرمان بودند.

برچسب‌ها کارگر کرمان زغال سنگ دالاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر کرمان زغال سنگ کارگر کرمان زغال سنگ دالاهو شرکت معادن زغال سنگ کرمان مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان