Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری می گوید برای نیم فصل دوم تیمش را تقویت می کند.

بحران کرونایی در اردوی استقلال و احتمال لغو دیدار آبی‌پوشان با هوادار سوژه روز فوتبال ماست و بهرام امیری، مدیرعامل باشگاه هوادار، نیز یک استقلالی مشهور که سابقه معاونت آبی ها را دارد.

به گزارش طرفداری، خبرورزشی نوشت:

بحران کرونا در اردوی استقلال و احتمال لغو دیدار آبی‌پوشان با هوادار باعث شد سراغ  بهرام امیری مدیرعامل باشگاه هوادار برویم تا از موضع این تیم مطلع شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

با توجه به شرایط کرونایی آبی‌پوشان به نظرتان دیدار هوادار و استقلال برگزار می شود؟

در خصوص برگزاری یا لغو دیدار هوادار و استقلال قرار است سازمان لیگ ظرف ۲۴ ساعت آینده تصمیم گیری کرده و نتیجه آن را به دو تیم اعلام کند. ما نیز منتظر هستیم تا تکلیفمان مشخص شود.

در چنین شرایطی قانون چه می‌گوید؟

ستاد مبارزه با کرونا می گوید با گذشت ۷۲ ساعت از تست اولیه تست مجددی از مبتلایان به ویروس گرفته و چنانچه تعداد مبتلایان همان تعداد اولیه بود بازی بعدی نیز لغو خواهد شد. اما اگر تعداد مبتلایان کاهش یابد بازی باید برگزار شود.

با این وضعیت نگران سلامت بازیکنان تیمتان نیستید؟

نه تنها نگران سلامت بازیکنان و دیگر اعضای تیم مان هستیم بلکه نگران سلامتی دیگر عوامل برگزار کننده بازی نیز هستیم. مطمئنا مسئولان ذیربط با رصد هر چه بهتر خود مانع از آسیب دیدن  اعضای دو تیم و دیگر ارکان مرتبط با برگزاری این بازی خواهند بود.  

چه خبر از آخرین وضعیت انتقال بابک مرادی به باشگاه هوادار؟

با توجه به دیدار حساسی که مقابل استقلال داریم فعلاً در نقل و انتقالات فعال نیستیم و انشاالله پس از این دیدار مسئولان دو باشگاه در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد.

بازیکن دیگری نیز از استقلال برای انتقال به هوادار در نظر دارید؟

از استقلال خیر اما از دیگر باشگاه‌ها قطعا بازیکنانی به جمع ما اضافه خواهند شد تا نیم فصل دوم با عملکرد بهتری در رقابت‌ها ظاهر شویم.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم