Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@13:14:14 GMT

غیبت علی بیرو در جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۸۰۷۳

غیبت علی بیرو در جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛«بیرو» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی که یک روایت سینمایی از دوران نوجوانی این بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال ایران است، در اولین سانس جشنواره فیلم فجر در یازدهم بهمن به نمایش درخواهد آمد اما درحالی‌که انتظار می‌رفت علیرضا بیرانوند برای نمایش این فیلم در سینمای مطبوعات جشنواره چهلم حاضر شود با توجه به برنامه بازی‌های تیم ملی در دور سوم مقدماتی جام جهانی، به این نمایش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینما پلاک نوشته است که بیرانوند هفتم بهمن با تیم ملی فوتبال ایران به مصاف عراق و دوازدهم بهمن به مصاف امارات می‌رود و هرچند بازی‌ها در تهران انجام می‌شود اما دروازه‌بان تیم ملی اجازه خروج از اردو را ندارد.

۲۵۱ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند فوتبال اروپا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود