Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان که پیش از این به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خدمت می‌کرد، طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان معاون هماهنگی امور استان‌های این سازمان منصوب شد.

در بخشی از حکم صادره توسط حجت الاسلام قمی خطاب به حجت الاسلام شکریان آمده است، نظر به رسالت خطیر محول شده سازمان تبلیغات اسلامی در تبیین اسلام ناب و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و نظر به تجارت ارزنده حضرتعالی در مدیریت و راهبری فرهنگی و بهره مندی از فضل، تقوی و بصیرت انقلابی، جنابعالی را به سمت معاون فرهنگی امور استان‌ها منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران جایگزین حجت الاسلام شکریان شده است.

کد خبر 5403328

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی حکم انتصاب بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی بارش باران سیلاب خطبه های نماز جمعه ایلام آمار کرونا تبلیغات اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه