Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شهر زهکلوت در دشت واقع شده و به خاطر بارندگی‌های بیش از حد در بالادست و اینکه شهر توسط رودخانه‌های فصلی محاصره است، خطر طغیان رودخانه‌ها شهر را تهدید می‌کند.

شهردار زهکلوت مرکز بخش جازموریان با تأکید براینکه با کمک دستگاه‌ها و ماشین‌آلات در حال کنترل هستیم که از ورود آب به شهر جلوگیری شود، افزود: دو محله در حاشیه رودخانه که دچار آبگرفتگی شده است تخلیه شده و مردم در دو مدرسه در شهر زهکلوت اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل در کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان

حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر هشدار‌های سطح نارنجی و سطح زرد هواشناسی گفت: به دلیل مخاطرات تندباد‌های لحظه‌ای و رگبار و بارش تگرگ شدید آنی و امکان بروز رعد و برق‌های مهیب، مردم در شهرستان‌ها و جزایر، از تردد غیرضروری، انجام تفریحات دریایی، تردد یا اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها دوری کنند.

وی  افزود: دریانوردان و صیادان از تردد شناور‌های مسافری و تجاری و صیادی در بنادر نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری بویژه آبنماها، حرکت سیلاب رودخانه‌های بالادستی، افتادگی تیر‌های برق نیز خطرناک خواهد بود.

حسن‌زاده افزود: مردم هیچگونه رفت و آمد غیرضروری درون شهری نداشته باشند و از توقف لحظه‌ای نیز در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی مازندران
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان