Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دور برگشت رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در گروه ششم با حضور تیم‌های مدرن کارگران خراسان شمالی، سریک گنبد و چادر ملو اردکان یزد به میزبانی تیم شهرداری ارومیه از روز یکشنبه ۲۶ دی ماه به مدت ۳ روز در سالن غدیر این شهر برگزار و امروز سه شنبه با انجام ۹ دیدار به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سهیلا محورچرخ در تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه امروز سه شنبه ۲۸ دی ماه در سومین دیدار خود در  ست‌های اول،  سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل چادر ملو اردکان یزد به برتری رسیدند و تنها ست دوم را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ بر حریف یزدی واگذار کردند.

قضاوت این دیدار را ماندانا مطیعی با کمک رقیه مصطفوی بر عهده داشتند و کبری رضایی به عنوان ناظر مسابقات در این رقابت‌ها حضور داشت.

در دیگر دیدار امروز تیم سریک گنبد مقابل مدرن کارگران خراسان شمالی به برتری رسید.

هم اکنون تیم‌های سریک گنبد، چادر ملو اردکان یزد و شهرداری ارومیه در این گروه اول تا سوم هستند.

با هماهنگی‌های انجام شده نزدیک به ۸۰۰ هوادار با حضور در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه تیم والیبال زنان شهرداری ارومیه مورد حمایت قرار دادند.

امسال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان دسته یک کشور در سال ۱۴۰۰ جام «سردار دل‌ها» با حضور ۳۳ تیم در هشت گروه (دو گروه پنج تیمی و پنج گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی) در حال برگزاری است.

دور رفت گروه ششم این مسابقات اوایل دی ماه جاری به میزبانی شهرستان گنبد برگزار شد  که طی آن تیم سریک گنبد با سه پیروزی و ۹ امتیاز و چادرملو اردکان یزد با ۲ برد، یک باخت و ۶ امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز شهرداری ارومیه اردکان یزد سریک گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان