Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وام‌دار کسی نیستم و مدیران را خودم انتخاب می‌کنم، گفت: مدیر ضعیف که مانع ایجاد کند در استان جایی ندارد.

بهمن امیری مقدم در نشست با فعالان اقتصادی کرمانشاه که عصر امروز(۲۸ دی) برگزار شد، افزود: همه باید در کنار هم برای سرافراز شدن کرمانشاه تلاش کنیم.

وی از ویژگی‌های خوب کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: اگرچه قبول داریم یکسری مشکلات هست، اما نباید کرمانشاه را سیاه معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه از همه درخواست کرد از این پس از کرمانشاه بد نگویند و یادآور شد: این استان قهرمان و ثمره خون شهیدان است، پس باید خوبی کرمانشاه را بگوییم و به آن عزت بدهیم.

امیری مقدم معتقد است، وقتی از کرمانشاه چهره نامناسب نشان دهیم سرمایه‌گذار هم رغبت نمی‌کند به استان بیاید.

وی در ادامه از اینکه بخش خصوصی کرمانشاه در کشور صاحب کرسی است به عنوان یک ظرفیت یاد کرد و ادامه داد: توجه به بخش خصوصی به عنوان یک سرمایه اجتماعی و اقتصادی ضرورتی جدی است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در کرمانشاه نباید چیزی به اسم مانع برای بخش خصوصی داشته باشیم، افزود: جلسات هم محل وقت هدر دادن نیست، بلکه باید مصوبه و خروجی قابل اجرا داشته باشد.

امیری مقدم با بیان اینکه مدیری که مانع ایجاد کند در استان جایی ندارد، اظهار کرد: چون وام‌دار کسی نیستم مدیران را خودم انتخاب می‌کنم تا افراد توانمند پای کار بیایند.

وی بر لزوم احصا مشکلات پیش‌روی بخش خصوصی تاکید کرد و ادامه داد: تیم‌ ویژه‌ای برای رفع این موانع تشکیل می‌شود.

امیری مقدم با بیان اینکه ما هم در مقابل از بخش خصوصی تلاش مضاعف و تولید با کیفیت می‌خواهیم، افزود: بخش خصوصی باید سهم خود را از اقتصاد و توسعه استان بیشتر کند.

وی بر لزوم تعامل دو سویه بین دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد، اما اگر نتیجه نداشته باشد برگزار نخواهد شد.

استاندار کرمانشاه از تلاش برای بهبود فضای کسب و کار استان نیز با محوریت بخش خصوصی خبر داد.

موضوع دیگری که امیری مقدم بر آن تاکید کرد پرهیز از ارجاع پرونده فعالان اقتصادی به سیستم قضایی بود و ادامه داد: باید از ظرفیت مراکز داوری برای حل مشکلات بخش خصوصی استفاده کرد.

 استاندار کرمانشاه همچنین بر لزوم توسعه زیرساخت‌های مرزی و تجارت استان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: مرزهای استان مسیر تعامل با عراق و سوریه است و باید زیرساخت‌های مناسب در آنها فراهم باشد.

لزوم زیباسازی شهر کرمانشاه با حمایت و همراهی اصناف، آموزش نیروی کارآمد با همراهی بخش خصوصی، افزایش سهم تولیدات استان در سبد فروشگاه‌ها، الزام دستگاه‌ها به تامین نیازهای خود از تولیدات استان، حضور فعال اتاق اصناف در بحث تنظیم بازار و کسب نظر از کشاورزان در تعیین قیمت محصولات کشاورزی از دیگر مواردی بود که استاندار کرمانشاه بر آنها تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه استاندار كرمانشاه استاندار کرمانشاه امیری مقدم بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند