Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خزانه داری آمریکا سه فرد و یک نهاد مرتبط با حزب‌الله لبنان را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که تحریم‌های این کشور علیه حزب‌الله شامل تاجر «عادل علی دیاب»، «علی محمد ضعون» از مسؤولان حزب‌الله و «جهاد سالم علامه» عضو حزب‌الله است.

وزاتخانه یادشده مدعی شده که افراد نامبرده از حزب‌الله حمایت‌های مادی، لجستیکی و فناوری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحریم‌ها شامل شرکت گردشگری و مسافرتی «دارالسلام» که مقرش در لبنان است، نیز می‌شود.

بر اساس گزارش وزارت خزانه داری آمریکا، «علی محمد ضعون از مسؤولان منطقه دوم حزب‌الله است که به دلیل فعالیت و ارائه حمایت‌ها و خدمات مالی، تدارکاتی و فناوری به حزب‌الله، در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته است».

در ادامه این گزارش آمده است: «عادل علی دیاب یک تاجر لبنانی است که از کار خود برای حمایت مالی از حزب‌الله و تسهیل فعالیت‌های آن استفاده کرده است».

وزارت خزانه داری آمریکا تأکید کرد که جهاد سالم علامه به دلیل فعالیت در ارائه حمایت‌ها و خدمات مالی، مادی و فناوری به حزب‌الله در فهرست تحریم‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا حزب الله لبنان وزارت خزانه داری آمریکا حزب الله تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است، زیرا قرار است بعضی کشورهای اروپایی و آمریکایی به ما فناوری و تجهیزات حمل‌ونقل تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سید محمد آقامیری با بیان اینکه قرارداد با چین یک قرارداد بین‌المللی است و مشکلی ندارد، اظهار کرد: بخشی از هزینه‌های قرارداد را دولت تأمین می‌کند؛ بنابراین وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت صمت و بانک مرکزی در جریان قرار دارند.

وی افزود: محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است، زیرا برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی به شرکت‌هایی که قرار است به ما تکنولوژی و تجهیزات حمل و نقل تحویل دهند، فشار وارد می‌کنند و آن شرکت‌ها از همکاری با ما منصرف می‌شوند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ایران قراردادهای بین‌المللی زیادی در دهه اخیر بسته که قرارداد با چین نیز از همان دست قراردادها است، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه و نهادهای امنیتی کاملاً روی این قرارداد اشرافیت دارند و کسی نمی‌تواند از آن تخطی کند.

آقامیری اضافه کرد: با توجه به اینکه قرارداد جنبه محرمانگی دارد، اعضای شورای شهر نمی‌توانند کپی بگیرند و از این دست به آن دست شود، اما می‌توانند با مطالعه قرارداد جزئیات را بررسی و پرسش‌های خود را مطرح کنند.

کد خبر 751107

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله لبنان در راه قدس
  • سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها شد
  • آمریکا لبنان را تهدید کرد: یا موافقت با ساخت برج‌های مراقبت یا توقف حمایت‌ها از ارتش
  • مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست
  • مأموریت نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد پسندیده است
  • تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران امنیت را از اسرائیل گرفته است
  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان