Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه لیگ برتر هندبال بانوان تیم های سنگ آهن بافق، کات شاهرود، سپاهان و تاسیسات دریایی به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، در چهارچوب رقابت‌های مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان امروز 4 بازی برگزار شد.

  در نخستین بازی امروز تیم‌های صنایع روشنایی یکتاافروز البرز و سنگ‌آهن بافق به میدان رفتند که در پایان بافق با نتیجه 32 بر 23 پیروز میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نتیجه نیمه نخست این دیدار نیز 13-18 به سود بافق به پایان رسید.   در دومین بازی امروز شهید شاملی کازرون به مصاف کات شاهرود رفت که در نهایت این دیدار را به شاگردان جوان خدیجه قانع در کات واگذار کرد.  نیمه نخست این دیدار 9-12 به سود کات به پایان رسید. کات در نیمه دوم نیز اختلاف امتیازی خود را حفظ کرد و در نهایت توانست  29 بر 24 شهید شاملی را با شکست بدرقه کند.   در بازی سوم امروز سپاهان و شهرداری ملایر رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان سپاهان توانست با برتری در این دیدار ۲ شکست‌ اخیر خود را جبران کند.  سپاهان نیمه نخست این دیدار را با برتری 16 بر 12 به رختکن رفت و در نیمه دوم با حفظ بازی اختلاف خود را بیشتر و در نهایت این مسابقه را با پیروزی 19-27 به پایان رساند.    در آخرین مسابقه امروز از مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان تاسیسات دریایی برابر آتریسا قرار گرفت و در نهایت با برتری سخت در این دیدار با صدرنشینی مرحله رفت را به پایان رساند.  تاسیسات در این دیدار کار سختی برابر تیم قعرنشین جدول رده‌بندی داشت طوری که نیمه اول را تنها با 2 اختلاف امتیاز و نتیجه 8-10 به اتمام رساند. در نیمه دوم نیز بازیکنان تاسیسات به سختی اختلاف خود را حفظ کردند و در نهایت با برتری 18-21 به خانه رفتند.    *تجلیل از پیشکسوتان بانوان هندبال در حاشیه لیگ در جریان رقابتهای امروز لیگ برتر بانوان امروز (سه‌شنبه) و پیش از دیدار دو تیم شهید شاملی کازرون و کات شاهرود در لیگ برتر هندبال بانوان، از تعدادی از پیشکسوتان هندبال بانوان تجلیل شد.  در این مراسم علیرضا پاکدل رئیس و افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال با اهدای گل، لوح تقدیر و هدایا از پیشکسوتان هندبال بانوان ایران تجلیل کردند.

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۱ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. بررسی پنج بازی آخر دو تیم نشان می‌دهد که سپاهان ۳ بار و پرسپولیس نیز ۱ بار مقابل هم برنده شده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال