Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@16:29:37 GMT

جزییاتی از تعطیلی چهارشنبه مدارس کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۹۱۴۷

جزییاتی از تعطیلی چهارشنبه مدارس کرمانشاه

امیر ظهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده و مشورت با فرمانداران، مدیرکل آموزش و پرورش و استاندار استان کرمانشاه به علت برودت هوا ناشی از بارش برف تصمیم به تعطیلی مدارس ۱۲ شهرستان گرفته شد.

وی افزود: تمام مدارس در همه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر و دالاهو، فردا چهارشنبه ۲۹ دی ماه در نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: به علت برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی شهر کرمانشاه، صحنه، هرسین، کنگاور، سنقر، اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب فردا چهارشنبه ۲۹ دی ماه در نوبت صبح تعطیل است.

ظهرابی بیان کرد: مدارس در شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین فردا چهارشنبه ۲۹ دی ماه دایر است و فعالیت خود را با ۲ ساعت تأخیر آغاز خواهند کرد.

کد خبر 5403415

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس کرمانشاه برودت هوا برف و یخبندان بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس سیلاب برف روبی بارش باران خطبه های نماز جمعه ایلام امداد رسانی آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه

علیرضا برشاهی رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : مصادف با سالروز شهادت بنیانگذار مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع)، مجموعه جهانی بیستون، محوطه فرهنگی تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکیه بیگربیگی و تکیه معاون الملک مهمترین اماکن تاریخی استان هستند که امروز تعطیل خواهند بود. 

رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: همچنین موزه‌های مردم شناسی تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی استان در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، دالاهو و سنقر نیز در این روز تعطیل است. 

به گفته این مسئول، موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا (یکشنبه) فعالیت خود را از سر خواهند گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا