Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،  سمیرا رحمانی گفت: هزار و ۴۶۰ فقره سرقت تجهیزات شبکه برق از ابتدای  امسال تاکنون در این منطقه ثبت شده است.

او می گوید: ۶۴ هزار و ۵۰۰ متر کابل شبکه برق این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون سرقت شده است که این میزان سرقت بیش از ۲۴ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق این منطقه خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست امور برق شهرستان سراوان  با توجه به سرقت های مکرر تجهیزات شبکه برق این شهرستان، گشت های مداوم و نامحسوس توسط پرسنل این امور و با همکاری نیروی انتظامی و بسیج به صورت مستمر انجام می شود.

او نقش و همکاری مردم در این حوزه را مهم دانست و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک (به ویژه در محدوده زمانی ۱۲ بامداد تا پنج صبح) که در حال صعود و یا فرود از تیرهای برق یا دستکاری تجهیزات برق هستند مراتب را سریعا به شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی و یا سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع برق اطلاع دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، سراوان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی پاکستان قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق سرقت برق شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه