Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، امارات از شورای امنیت خواست تا نشست اضطراری برای بررسی حمله روز دوشنبه انصارالله یمن به ابوظبی تشکیل دهد. امارات همچنین از شورای امنیت خواست تا به صورت صریح این حملات را محکوم کند.

امارات با ارسال نامه‌ای به پادشاهی نروژ، رئیس شورای امنیت سازمان ملل خواستار تشکیل این نشست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لانا نسیبه، نماینده دائم امارات در سازمان ملل متحد در این مورد بیان داشت، امارات هدف قرار دادن غیرنظامیان و مکان‌های غیرنظامی از سوی انصارالله را به شدت محکوم می‌کند که نقض آشکار قوانین بین المللی است.

روز دوشنبه انقلابیون یمن طی یک عملیات پهپادی و موشکی، مواضع مهمی در ابوظبی و دبی را هدف قرار دادند. این حمله در حالی صورت گرفت که امارات اخیراً بار دیگر حملات خود علیه انقلابیون یمن را از سر گرفته است. ائتلاف سعودی نیز به دنبال عملیات علیه ابوظبی و دبی، برای جبران شکست به کشتار کودکان و زنان یمنی می‌پردازد.

کد خبر 5403452

منبع: مهر

کلیدواژه: دبی شورای امنیت سازمان ملل ائتلاف سعودی شورای امنیت ابوظبی انصارالله یمن روسیه ایالات متحده امریکا عراق اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی مسکو امارات متحده عربی ناتو سرگئی لاوروف جنگ 2015 یمن عربستان سعودی ایران واشنگتن شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شهر‌های مختلف یمن امروز شاهد راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از غزه بود
مردم در این راهپیمایی کهبا شعار «همراه با غزه سربلند، بسیج و آمادگی» برگزارشد ضمن بیانیه‌ای جنایت‌های اشغالگران را محکوم و خواستار تداوم عملیات نیرو‌های مقاومت علیه اشغالگران و حامیان آن شدند.

دیگر خبرها

  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد