Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:56:11 GMT

نقل و انتقالات فوتبال ایران - ۲۹ دی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۹۷۷۸

نقل و انتقالات فوتبال ایران - ۲۹ دی

باشگاه خبرنگاران  جوان - فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از ۲۶ دی آغاز شد و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد و باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند.

استقلال تهران: باشگاه استقلال به دنبال جذب ۲ بازیکن برزیلی و آسیایی است. این تیم به جذب بازیکنان داخلی هم علاقه‌مند است. بابک مرادی از استقلال جدا شده و گفته می‌شود متین کریم زاده، رشید مظاهری، فردین رابط و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از این تیم جدا خواهند شد.

آبی ها همچنین به دنبال جذب کوشکی، مهاجم پیکان هم هستند اما خودروسازان اعلام کردند این بازیکن جداشدنی نیست.

پرسپولیس تهران: با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر و جدایی احتمالی حامد پاکدل، سرخ‌ها به دنبال جذب ۲ مهاجم هستند که یکی از آن‌ها خارجی است. همچنین سرخ‌ها به جذب پیمان بابایی هم علاقه دارند اما این موضوع با مخالفت تبریزی‌ها همراه بوده است. پرسپولیسی‌ها در خط دروازه نیز به دنبال یک بازیکن هستند و از رشید مظاهری و محمدرضا اخباری به عنوان گزینه این تیم نام برده می‌شود.

احتمال دارد رامین رضاییان که از السیلیه قطر جدا شده است به پرسپولیس بیاید.

تراکتور تبریز: باشگاه تراکتور در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت و حالا پیمان بابایی، ستاره این تیم در آستانه جدایی از جمع قرمز‌ها است. استقلال و پرسپولیس مشتریان این بازیکن هستند. سولدو، سرمربی تراکتور در نظر دارد تا برای نیم فصل دوم تیمش را به خوبی آماده کند و چند ستاره به خدمت بگیرد.

همچنین شنیده می‌شود 'اخباری' به مدیران باشگاه تراکتور اعلام کرده که قصد ماندن در این تیم را ندارد. درصورتی که رضایت‌نامه این بازیکن صادر شود، او شاگرد یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد.

پیش از این شایعه شده بود که تراکتوری‌ها با شرالدین بوبویف مذاکراتی انجام دادند اما تبریزی‌ها این خبر را تکذیب کردند.

آلومینیوم اراک: حامد پاکدل، مهاجم پرسپولیس در حال حاضر با ۲،۳ پیشنهاد لیگ برتری مواجه شده و حتی باشگاه آلومینیوم هم خواهان بازگرداندن این مهاجم است.

همچنین سرمربی پرسپولیس قصد دارد در ازای جذب محمود قائدرحمتی هافبک دفاعی آلومینیوم، یک یا دو بازیکن خود را به اراکی‌ها بدهد و خط میانی تیمش را تقویت کند. قائدرحمتی سال گذشته در نساجی مازندران بود و این فصل هم شرایط خوبی در آلومینیوم داشته و یک گل زده است.

بیشتر بخوانید

ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران/ مجیدی؛ سرمربی هفته

پیکان: پرسپولیسی ها و چند تیم دیگر لیگ برتری به دنبال جذب کوشکی، مهاجم این تیم هستند. این بازیکن در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و ۲۱ سال دارد.

فولاد خوزستان: رشید مظاهری در این فصل حتی در یک بازی هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان نرفته و جدایی او در نیم فصل قطعی به نظر می‌رسد. در این بین جواد نکونام برای تقویت خط دروازه تیمش به دنبال جذب رشید مظاهری و پاسخ نهایی او برای پیوستن به این تیم است.

حردانی، مدافع این تیم نیز از استقلال پیشنهاد دارد و باید دید به جمع آبی‌ها خواهد پیوست یا خیر. 

گل گهر سیرجان: کی روش استنلی مهاجم نام آشنا و برزیلی به تازگی قراردادی را برای نیم‌فصل دوم با باشگاه گل گهر منعقد کرده است.

نساجی مازندران: متین کریم زاده، مدافع چپ استقلال در روز‌های اخیر با نساجی به توافق نهایی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او ظرف روز‌های آینده با نساجی قرارداد امضا خواهد کرد.

صنعت نفت آبادان: گفته می‌شود شروین بزرگ از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و شاید از جمع زرد‌ها جدا شود.

همچنین طالب ریکانی،  کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرد: هشت نفر از بازیکنان این تیم به فدراسیون نامه نوشته‌اند و قصد دارند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند.

هوادار تهران: باشگاه هوادار در روز‌های قبل بابک مرادی را از استقلال جذب کرد. همچنین مرتضی آقاخان قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

ذوب آهن اصفهان: با توجه به درخشش میلاد جهانی در لیگ برتر، این بازیکن پیشنهاد هایی دارد و شاید از جمع سبزپوشان جدا شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس دنبال جذب رشید مظاهری نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!

مهدی تاج درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

طرفداری | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش در مورد ناهنجاری‌های اخیر فوتبال ایران صحبت گفت:

ما مکلفیم و دنبال این هستیم که بانوان در ورزشگاه‌ها بازی‌ها را از نزدیک ببینید، اما نه به هر قیمتی. در نامه وزیر ورزش به من هم، ایشان این مسئولیت را متوجه باشگاه‌ها دانستند که البته‌ ای اف سی، فیفا و قانون هم همین را می‌گوید که باشگاه‌ها باید خودشان از هوادارانشان پذیرایی و حضانت کنند. ما هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که اگر آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندارند، این کار را نکنید.  در بازی پرسپولیس و سپاهان یک فردی بی احترامی کرد که به شدت با او برخورد شد و کمیته ارکان قضایی فدراسیون او را ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.  

او ادامه داد:

اقدامی جدی در حال برنامه ریزی است، با ثبت احوال هم صحبت شده و وزارت کشور هم به دنبال عملی کردن این موضوع است که از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش بنشیند و اساسنامه آن در کانون هواداران در حال تصویب است که هر باشگاهی باید کانون هواداران داشته باشد. این اساسنامه در حال اصلاح در شورای امنیت کشور است و لیگ آینده اگر این مولفه‌ها را نداشته باشد، ما لیگ را آغاز نخواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!