Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با ابراز رضایت از داوری دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: درود بر شرافت کمیته داوران که چنین داوران بزرگ، محترم و خوبی را برای این بازی انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد و به مرحله بعد صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی قنواتی سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: قبل از بازی هم گفته بودم که بازیکنان ما عزم خود را جزم کرده اند که مجددا شگفتی ساز باشند. تیم نفت را آنالیز و روی نقاط ضعف آن ها کار کرده بودیم و خدا را شکر مجددا با برد در این دیدار شگفتی ساز جام حذفی شدیم.

وی ادامه داد: باتوجه به این که تیم ما اولین حضور در لیگ دو کشور را تجربه می کند، مدیریت تصمیم گرفت  که جام حذفی را هم محکم دنبال کنیم و اتفاق خوبی برای تیم رقم بخورد. ما هم قوی کار را دنبال می کنیم تا شرایط خوب و بهتری بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر درباره داوری هم عنوان کرد: داوران در این بازی و دیدار با تیم هوادار بدون اشتباه کار کردند. برای داوران فرق نمی کرد که تیم لیگ دویی برابر لیگ برتری بازی می کند و درود بر شرافت کمیته داوران که چنین داوران بزرگ، محترم و خوبی را برای این بازی انتخاب کرد که ار آن ها تشکر می کنم.

وی گفت: ما الان نماینده استان خوزستان در جام حذفی هستیم و باید پرچم دار استان باشیم و از اسم خوزستان دفاع کنیم. بازیکنانم از نظر فنی چیزی از تیم های دیگر کم ندارند و این را در چند بازی گذشته نیز ثابت کرده اند. ما امروز  هیچ موقعیتی به تیم لیگ برتری نفت ندادبم و قطعا جایگاه بازیکنان ما لیگ دو نیست.

قنواتی در پایان نیز بیان کرد: عاجزانه خواهش می کنم که مسئولان شهری به وضعیت ورزشگاه پیر ماهشهر رسیدگی کنند. ما از نام بندرماهشهر و اسم خوزستان دفاع می کنیم. اگر فردا روزی با تیم لیگ برتری بازی داشته باشیم آیا باید فرصت را از تماشاگران بگیریم و در شهر دیگری از استان بازی کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان جام حذفي فوتبال ايران تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر سرمربی تیم جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه معلمین در تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش اول را دارند، گفت: اولین نقش در تربیت را مربیان دارند و این قشر شریف‌ترین افراد جامعه هستند که به سبب رسالت انبیا را دارند.
 
وی ادامه داد: اگر نظام آموزش و پرورش در ایران بر همین مبنا از دو واژه «تربیت و تعلیم» استوار می‌شد، همانگونه که در کشورهای عربی اول تربیت و تعلیم است، بسیار اثرات بهتری را داشت و لذا در جامعه قدر و منزلت معلم باید رفیع باشد.
 
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ۱۴ هزار شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم که این افتخار جامعه کارگری است، گفت: این شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه کارگری ما هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردمی است متوجه این شغل است که نقشی بی بدیل در اقتصاد دارند که می‌توانند با تلاش سطح تولید را بالا ببرند یا کاهش دهند.
 
وی اظهار کرد: کارگران ما امروز کم توقع‌ترین اقشار در جامعه هستند و پایین‌ترین حقوق دستمزدها برای آنها است، اما سوال اینجاست که چرا باید این گونه باشد که سخت‌ترین کارها را انجام دهند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به روز خلیج فارس، ابراز کرد: قرار دادن نام روز خلیج فارس ناظر بر این است که در جامعه ما فرهنگ استکبار ستیزی در جای جای میهن اسلامی جایگاه بالا دارد.
 
وی اظهار کرد: خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ما یک نقش و سهم بی‌بدیل دارد و خلیج در قبل از اسلام و میلاد مسیح نیز در منابع اسلامی خلیج فارس بوده و دریای پارس نام نهاده است و این نام نیز خواهد ماند.
 
امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه در هیچ جای از اسناد تاریخی نامی به جز خلیج فارس وجود ندارد، گفت: مگر می‌شود با یک تاریخ جنگید و نام اماکن مختلف که به رسمیت شناخته‌ شده‌اند را تغییر داد، بنابراین باید مراقبت کنیم و وظیفه ما است که در مقابل تحریف تاریخ ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود