Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصطفی هاشمی طبا رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی می گوید بهترین کار برای تغییر وضعیت فعلی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال این است که آنها را منحل کنند.

مصطفی هاشمی‌طبا در قامت معاون ۲ رییس جمهور ایران در دهه هفتاد رییس سازمان تربیت بدنی و مرد اول ورزش کشور بود. او هنوز با دقت پیگیر مسایل دو باشگاه پرطرفدار ایران که البته از همان زمان قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود، هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی طبا در خصوص تغییر وضعیت مالکیتی سرخابی ها گفت :

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تراز مالی مثبتی ندارند و به شدت زیان ده هستند و با توجه به اینکه سرمایه آنها با میزان بدهی شان همخوانی ندارد، تنها یک راه دارند.

رییس سابق کمیته المپیک افزود:

همان طور که قبلاً هم گفتم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید اعلام ورشکستگی کنند و سپس پس به صورت قانونی منحل شوند تا فعالیتشان به شکلی که حالا وجود دارد به اتمام برسد.

پس از این باید سریعاً دو شرکت جدید با عنوان سهامی عام و یا حتی تحت عنوان تعاونی به ثبت برسانند و دوباره با ساختار و اساسنامه جدید حیات خود را شروع کنند به اعتقاد من فقط در این صورت است که می‌توان آنها را دوباره احیا کرد و به شکل قانونی وارد بورس نمود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال پرسپولیس و استقلال استقلال پرسپولیس پرسپولیس و استقلال مصطفی هاشمی طبا وزارت ورزش پرسپولیس و استقلال دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد