Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا مرتضوی شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: گرانی‌ها و افزایش قیمتی که در برخی از اقلام اساسی ازجمله برنج، روغن، شکر و گوشت و حتی شوینده‌ها شاهدیم هیچ دلیل موجهی ندارد.
وی بابیان اینکه اتفاق یا رخدادی شکل نگرفته است که دلیل برافزایش قیمت شود و لازم است که قیمت‌ها به  قبل برگردد، ادامه داد: مردم ازنظر اقتصادی در تنگنا هستند و از قیمت‌های موجود ناراضی  که باید نظارت و بازرسی‌ها را در جهت اعتماد عموم افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بازرسی‌ها باید به‌گونه‌ای صورت گیرد که مردم از اینکه دولت در جهت رضایت آن‌ها گام برداشته احساس خشنودی کنند، افزود: به‌تازگی شاهد گرانی تخم‌مرغ دریکی از فروشگاه‌ها که به علت ارتکاب کلاه‌برداری، سلب اعتماد عموم به دولت و گرانی تحت یک برند باید با متخلف جدی برخورد شود.
وی تکرار یک تخلف را به علت عدم قدرت تعزیرات  در برخورد با متخلفان ندانست و گفت: قوانین موجود برای جرائم بازدارنده تخلف نیست  که باید گزارش آن به مقامات کشوری ارائه شود.
معاون اقتصادی استاندار اصفهان نیز در این جلسه با تأکید بر حذف دلالان و واسطه گران در سطح بازار عرضه گفت: مشکل اصلی امروز واسطه گران هستند و سودی که به جیب دلالان می‌رود چندین برابر تولیدکننده و توزیع‌کنندگان هستند.
امیررضا نقش در ارتباط با طولانی شدن پرونده‌های شکایت افزود: لازم است در این عرصه پرونده‌ها سطح‌بندی و اولویت‌بندی شود و پرونده‌های مهم در ۲۴ ساعت در دست بررسی قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه نمی‌توان در تعیین قیمت‌ها تنها تولیدکننده و توزیع‌کننده را دید بلکه باید مردم هم در نظر گرفت که تحت‌فشار قرار نگیرند، گفت: شاهد افزایش قیمت گوشت، تخم‌مرغ و شوینده‌ها هستیم که لازم است نظارت‌ها و بازرسی‌ها باقوت و قدرت بیشتری صورت می‌گیرد.
نقش همچنین با اشاره به اینکه جشنواره خرید شفاف باید  از ۲۲دی‌ماه  کلید می‌خورد که با یک ماه تأخیر در اصفهان آغاز شد وباید سرعت بیشتری بگیرد، ادامه داد: باید از ظرفیت رسانه‌ها و  صداوسیما برای اطلاع رسانی در این زمینه استفاده کرد.
 جشنواره خرید شفاف طرح کشوری است که در قالب آن پویش درج قیمت به دنبال حذف دلالی و واسطه‌گری لحاظ شده است.

برچسب‌ها اصفهان ستاد تنظیم بازار استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان ستاد تنظیم بازار استانداری اصفهان اصفهان ستاد تنظیم بازار استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند

استاندار اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما رسانه‌ها چهره خبیث این رژیم را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند