Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاران عبادی‌پور و سید محمد موسوی در کاپ اروپا و لیگ والیبال ترکیه به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایسنا، دیدار معوقه از هفته چهاردهم لیگ والیبال ترکیه برگزار شد که تیم والیبال فنرباغچه به مصاف بلدیه رفت و توانست به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کند. 

این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۰ به سود فنرباغچه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران که به تازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته است در این بازی توانست ۱۰ امتیاز به دست بیاورد و بدرخشد.

ملی پوش والیبال ایران ۵ امتیاز از حمله، ۳ امتیاز از دفاع و ۲ امتیاز از سرویس برای تیمش کسب کرد.

والیبال فنرباغچه با این نتیجه ۳۶ امتیازی شد و با ۱۲ پیروزی در جایگاه سوم لیگ والیبال ترکیه قرار گرفت.

در دیگر دیدار های برگزار شده، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان در کاپ اروپا به مصاف بورگاس نماینده بلغارستان رفت و موفق شد به پیروزی دست پیدا کند. اسکرا درحالی به این پیروزی دست یافت که این تیم در بازی اول موفق شده بود نماینده بلغارستان را شکست دهد و با به دست آوردن دومین پیروزی خود، به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند. 

والیبال اسکرا در این رقابت به پیروزی ۳ بر یک دست یافت. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۰، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۴ به سود اسکرا پایان یافت.

میلادعبادی‌پور که در سال جاری برای اسکرا بازی می کند مقابل نماینده بلغارستان ۹ امتیاز برای تیمش کسب کرد. ملی پوش والیبال ایران ۷ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن کسب کرد.

با این پیروزی یاران عبادی‌پور به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کاپ اروپا صعود کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال سید محمد موسوی میلاد عبادی پور والیبال ایران کاپ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد

به گزارش "ورزش‌سه"، بهروز عظیمی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بوده، در گفتگویی کوتاه درباره پیروزی برابر کویت و صعود مقتدرانه از دور گروهی گفت: خدا را شکر که بازی را مقتدرانه بردیم و به دور بعدی صعود کردیم. تیم ما کاملا همدل است و در آرامش کامل به سر می‌بریم.

او با اشاره به بازی کویت گفت: همانطور که دیدید باتمرکز بازی کردیم و موفق شدیم بازی با کویت را ببریم. آن چیزی که کادر از ما خواست را انجام دادیم.

عظیمی سپس دربازی بازی مرحله یک چهارم برابر قرقیزستان هم صحبت کرد و گفت: بازی بعدی با قرقیزستان داریم. قطعا برای پیروزی و قهرمانی با قرقیزستان بازی می‌کنیم.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 12:30 دقیقه امروز (چهارشنبه) در بانکوک به مصاف قرقیزستانی می‌رود که موفق شده مقابل ژاپن نتیجه خوبی بگیرد و یکی از دلایل حذف زودهنگام این غول فوتسال قاره کهن به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد