Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه العربی قطر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل مدت قرنطینه بازیکن مبتلا به کرونا از باشگاه الوکره این کشور شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه العربی پس از دیدار هفته دوازدهم لیگ این کشور مقابل الوکره در اعتراض به حضو بازیکن الجزایری، محمد بن یطو که پیش از این مسابقه به کرونا مبتلا بوده به دلیل استفاده الوکره از بازیکن غیرمجاز از این باشگاه شکایت کرده و خواستار اعلام نتیجه سه بر صفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه العربی اعلام کرد با توجه به اینکه نتیجه تست محمد بن یطو در تاریخ 26 دسامبر مثبت اعلام شده براساس پروتکل‌های کشور قطر این بازیکن ملزم به طی 10 روز دوره قرنطینه بوده در حالی که روز چهارم ژانویه و در واقع 8 روز پس از تست مثبت در مسابقه الوکره برابر العربی به میدان رفت.

بر این اساس باشگاه العربی از طرف مقابل شکایت کرده و خواستار اعلام حکم سه بر صفر علیه تیم الوکره به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از بازیکن غیرمجاز در دیدار با این تیم شده است.

نکته جالب توجه این است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرده رئیس این کمیته به کرونا مبتلا شده و پس از بهبود بررسی شکایت باشگاه العربی را در دستور کار قرار خواهد داد. این کمیته نسبت به بررسی ادعای باشگاه العربی در خصوص تاریخ نتیجه تست بازیکن الوکره و انجام استعلامات لازم در این خصوص اقدام و پس از آن جهت صدور رای لازم اقدام می‌کند.

لیگ ستارگان قطر| شکست العربی در حضور اسماعیلی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر امید ابراهیمی فرشید اسماعیلی لیگ ستارگان قطر امید ابراهیمی فرشید اسماعیلی باشگاه العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • باند مافیایی؛ شکایت ناتینگهام فارست از شبکه اسکای و گری نویل!
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران