Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بررسی وضعیت بخش حمل و نقل کشور در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز پژوهش‌ها، این نشست با حضور شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی،‌ اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نمایندگان تشکل های صنفی و علمی بخش حمل ونقل، جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در محل مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن بیان نمونه هایی از کاستی های بخش حمل و نقل کشور بر ضرورت اقدام مؤثر وزارت راه و شهرسازی در حل این معضلات تأکید کرد.

همچنین دفتر مطالعات زیربنایی این مرکز با ارائه تصویری کلان از وضعیت کنونی بخش حمل و نقل کشور و چالش‌های آن، خواستار همکاری و مشارکت همه عوامل بخش حمل ونقل اعم از مسئولان دولتی، متولیان بخش خصوصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع چالش‌ها شد.

در ادامه نمایندگان تشکل های بخش خصوصی مسائل و مشکلات این بخش در ارتباط با شیوه های مختلف حمل و نقل اعم از جاده ای،‌ ریلی،‌ هوایی و دریایی را مطرح و انتظارات خود را از مجلس شورای اسلامی و وزارت راه و شهرسازی در این خصوص اعلام کردند.

در پایان نیز معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با تأیید وجود برخی از چالش‌ها با ارائه توضیحاتی در خصوص تعدد ذینفعان این بخش و حاکمیت نگاه بخشی، بر یکپارچه سازی تصمیمات، ‌نوسازی ناوگان، تکمیل طرح جامع حمل ونقل، اهمیت موضوع ترانزیت، ضرورت حل مشکلات ساختاری حمل ونقل حومه ای، اصلاح نظام تعرفه گذاری و لزوم ارتقای بهره وری تأکید و خاطرنشان کرد که برنامه‌ریزی جهت رفع موانع و مشکلات در دستور کار معاونت حمل و نقل قرار دارد و ضمن تشکر از مرکز پژوهش های مجلس به جهت برگزاری این گردهمایی،‌ خواستار تداوم جلسات تخصصی در این مرکز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مركز پژوهش هاي مجلس مجلس یازدهم حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی مجلس شورای اسلامی حمل و نقل کشور مرکز پژوهش ها بخش حمل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود

به گزارش جماران؛ علی ربیعی، وزیر اسبق کار نوشت:

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

امروز، رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی  و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.

ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت. 

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

دیگر خبرها

  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی