Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  برنامه «تاک» با رویکرد امیدبخشی و روایت ایده‌های شایسته گسترش در این قسمت از برنامه به سراغ داستان بانویی می‌رود که مسیر موفقیت را از خانه‌ای ۴۰ متری آغاز کرد. داستان شکوه سادات از ساخت یک ماده ترکیبی برای مقابله با حشرات آغاز می‌شود که برخلاف سایر محصولاتِ از بین برنده حشرات فاقد مواد شیمیایی بوده و برای ۶ فرزندش آسیبی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این  اتفاق گسترش پیدا می‌کند تا جایی‌که این بانوی کارآفرین امروز صاحب خط تولید انبوه این محصول است و در مقطع دکترا تحصیل می‌کند. 

محمد نامی دانش آموخته دانشگاه آکسفورد و متخصص علوم شناختی دیگر مهمان این برنامه است که به مبحث تاثیر افکار مثبت بر زندگی افراد می‌پردازد و در این میان از تلاش خود در زندگی نیز صحبت می‌کند.

«تاک» اولین تداکس تلویزیونی است که راویان آن از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی‌ها می‌گویند.

این برنامه کاریست از گروه خانواده شبکه دو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد و اجرای داریوش کاردان که چهارشنبه‌ها بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

۵۸۵۸

کد خبر 1594117

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه های تلویزیونی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم

یک شهروند عراقی فیلمی از عبور قطار از فاصله نزدیک به خانه‌ها منتشر کرده است و با تعجب می‌گوید: ای مردم! این خانه‌ها چطور و با چه مجوزی روی ریل ساخته و فروخته شده‌اند؟ فقط ببینید قطار چطور از کوچه‌ها عبور می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم