Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، این گروه‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند که مقاومت همچون کابوسی خواب را از چشمان اشغالگران خواهد ربود تا اینجا سرانجام ملت فلسطین در سرزمین و وطن خود به امنیت و آسایش دست یابند.

در همین چارچوب، محمد عزیز سخنگوی جنبش مجاهدین در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست گروه‌های مقاومت در غزه تصریح کرد که دشمن صهیونیستی همچنان به سیاست‌های تجاوزکارانه خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد که این پرده از چهره زشت و کریه این رژیم که سیاست پاکسازی نژادی را در النقب و شیخ جراح در پیش گرفته، برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیز اظهار داشت که همچنین اسرای فلسطینی نیز در معرض انواع و اقسام شکنجه های  وحشیانه قرار دارند و دشمن صهیونیستی به هر شیوه‌ای می‌کوشد تا عزم و اراده آنان را تضعیف کند و اسیر قهرمان ناصر ابوحمید با سلاح عزم و اراده قوی وارد نبرد کرامت و اعتصاب غذا شده است.

اشغالگران صهیونیستی در ادامه اقدام‌های خصمانه خود و تجاوز به منازل فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی، سحرگاه امروز – چهارشنبه -  ۲۶ فلسطینی دیگر را بازداشت کردند.

منابع محلی هم اعلام کردند که نظامیان اشغالگر اسرائیلی روز سه شنبه نزدیک به ۴۱ نفر از ساکنان روستاهای النقب اشغالی که بیشتر آنان کودک هستند، را بازداشت کردند.

باشگاه اسیر فلسطین روز گذشته اعلام کرد که از آغاز خیزش النقب، رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک به ۱۵۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.

به گزارش نهادهای حقوقی فلسطینی، رژیم صهیونیستی در سالی که گذشت، نزدیک به ۸ هزار فلسطینی از جمله بیش از ۱۳۰۰ کودک و ۱۸۴ زن را بازداشت کرده است.

برچسب‌ها اسرائیل فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین اسرائیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، کمیته امور اسرا و آزادگان تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ فلسطینی دیگر را در کرانه باختری بازداشت کردند.

یک زن، یک کودک و چند آزاده هم در میان بازداشت شدگان دیده می‌شود.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته ۸۴۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

کد خبر 6089806 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند