Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-امینی گفت: ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی مازندران با انجام لوله گذاری به طول ۱۴۶ کیلومتر، در حال حاضر به شبکه گاز متصل شده اند.

فاز توسعه ۴ شهرک و ناحیه صنعتی با انجام ۴ کیلومتر لوله گذاری در مرحله تکمیل شبکه گاز قرار دارند و ۳ شهرک و ناحیه صنعتی نیز در مرحله مطالعه گازرسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته امینی برای برخورداری ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی از نعمت گاز طبیعی مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال و برای تکمیل شبکه گاز فاز توسعه ۴ شهرک و ناحیه صنعتی نیز مبلغ ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

بر اساس مصوبه ستاد سوخت‌رسانی استان، تمامی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران مؤظف به ایجاد سیستم دوگانه سوز برای تولید می‌باشند.

مطابق همآهنگی‌های بعمل آمده با ستاد سوخت رسانی استان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران متعهد است تا سهمیه سوخت مایع واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را تأمین کند که با وجود اهمیت و ضرورت حفظ و پایداری گاز مشترکان خانگی، این موضوع برای تمامی صاحبان واحد‌های تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران تبیین شده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی مازندران پخش فرآورده های نفتی شهرک و ناحیه صنعتی صنعتی مازندران شبکه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • ارتباط بلوتوثی شبکه هابل با یک ماهواره برای اولین بار
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند
  • آخر هفته بارانی مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز