Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز- فاطمه منعمی در بازدید از شهرک رازی بابیان این که بیشترین درخواست ساکنان این شهرک مربوط به رفع آب‌گرفتگی در انتهای شهرک لاله، ترمیم و بازسازی دیوارکشی شهرک، سیستم روشنایی، رفع نواقص و ترمیم پل عابر پیاده شهدای حصارک و جانمایی ایستگاه اتوبوس و تاکسی بود، گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده با منطقه درصدد رفع این مشکلات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منطقه پنج کرج  یکی از مهاجرپذیرترین مناطق شهرستان کرج می‌باشد که قومیت‌های متعدد ایرانی در آن حضور دارند.

 سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج در خصوص درخواست‌های اهالی شهرک رازی حصارک، گفت: وضعیت آسفالت شهرک با توجه به بررسی‌های انجام شده در حد مطلوب است و تلاش می‌شود در معابری که نیاز به ترمیم و روکش دارد اقدامات لازم انجام شود.

 سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج همچنین در خصوص آب‌گرفتگی انتهای شهرک لاله که توسط شهروندان مطرح‌شده است  گفت: در صورت امکان هدایت آب در کانال مسیر اقدام خواهد شد در غیر این صورت با حفاری چاه جذبی درصدد حفظ آب در منابع زیرزمینی و رفع آب‌گرفتگی این بخش خواهیم بود.

کمالی نژاد عنوان کرد: به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز کاشت درخت در محوطه پارک شهرک صورت خواهد گرفت.

او در خصوص پل عابر پیاده شهدای حصارک که به دلیل سرقت دچار نقص شده نیز گفت: دستورات لازم در خصوص جوشکاری پایه‌های این پل صادر و به‌منظور بهسازی کامل آن به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج منعکس می‌شود.

 به گفته سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج  بعضی از شهروندان باکم توجهی به پرداخت‌های خود در عوارض نوسازی و ... شهرداری را در خصوص فعالیت‌های عمرانی دچار مشکل می‌کنند، شهرداری می‌کوشد با بضاعت کم و وضعیت بد اقتصادی رضایت شهروندان را جلب کند.

مساحت منطقه پنج ۱۱۶۷/۸۹۶ هکتاراست.

انتهای پیام/ر. د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع مشکلات بهسازی و نوسازی شهرداری کرج منطقه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی