Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، روز یکشنبه سوم بهمن‌ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) دیدار سالانه مداحان با رهبر انقلاب برگزار خواهد شد.

در این دیدار که هرساله برگزار می‌شود، تعدادی از مداحان به اجرای مراسم می‌پردازند. براساس شنیده‌ها امسال این مراسم یک مهمان ویژه دارد و او «شیخ حسین اکرف» مداح سرشناس بحرینی حزب‌الله لبنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از مداحان مشهور لبنان است. وی اصالتاً بحرینی است و در شهرهای نجف و قم درس طلبگی خوانده است. چهار سال هم در بحرین در بازداشت رژیم جنایتکار آل‌خلیفه بوده است. او چند سالی است به‌خاطر روش جدیدی که در مداحی ایجاد کرده، در کشورهای عربی و ایران مشهور شده است. مداحی‌های او در مورد مدافعان حریم اهل‌بیت(ع)، شهرت زیادی میان طرفدارانش پیدا کرد.

او متولد ۱۹۷۲ در شهر دراز و شیعه مذهب است و به نام حسین الاکراف مشهور است. حال باید منتظر شنیدن مولودی‌خوانی او با اشعار حماسی در محضر مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مداح بحرینی جریان مقاومت میلاد حضرت زهرا مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت یک رزمنده دیگر مقاومت اسلامی لبنان در راه قدس خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که وحید عبدالحمید طفیلی ملقب به ابوحیدر متولد سال ۲۰۰۰ از شهرک دیرالزهرانی در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6094239

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است