Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -ساسان رستمی گفت: فعالیت این سامانه طی روز پنجشنبه است و اواخر وقت فردا نیز از استان خارج می‌شود و شدت فعالیت آن در مناطق شمالی بیشتر از سایر نواحی استان است.

او گفت: باتوجه به اینکه این سامانه دارای هسته سرد است، بارش‌ها در مناطق سردسیر و ارتفاعات به صورت برف، در نقاط معتدل به شکل برف و باران و در نواحی گرمسیری هم بارانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: به علت وزش باد به نسبت شدید در روز پنجشنبه و کاهش محسوس دما، روز جمعه یخبندان شدیدی در نقاط برف گیر رخ می‌دهد که این یخبندان به تدریج از روز شنبه کمتر می‌شود.

رستمی گفت: جو استان از روز جمعه تا اواسط هفته آینده پایدار است و از شدت یخبندان و افت دمای هوا نیز کاسته می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: باتوجه به یخبندان شدید در روز جمعه باید کشاورزان نسبت به عایق بندی تاسیسات چاه‌های آب، گلخانه ها، باغات، مزارع و دامداری و مرغداری‌ها توجه کنند، به علت لغزنده بودن مسیر‌های مواصلاتی و وجود مه رانندگان در خصوص رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از زنجیر چرخ اهتمام ورزند و دستکاه‌های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری استان آماده مدیربت وضعیت موجود باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مطابق پیش‌بینی سامانه‌های جهانی هواشناسی تمام نقاط جغرافیای ایران در ۱۰ روز آینده پذیرای باران هستند.

بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات آب (۱۳ اردیبهشت) بسیاری از نقاط کشور پذیرای سامانه بارشی و رگبار هستند. سامانه بارشی وارد شده، از شب گذشته به ایران وارد شده و تا جمعه به فعالیت ادامه خواهد داد.

بارندگی در سال آبی جدید سبب شده تا ۶۲ درصد از ذخیره سدهای ایران از آب پر شود. تمرکز این سامانه بر روی استان‌های جنوب غرب و مرکزی ایران است.

کد خبر 6095118 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید با طوفان و رعد و برق شدید وارد شیراز شد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • این ۱۷ استان امروز جمعه منتظر بارش شدید باشند / سامانه بارشی جید دوشنبه وارد می‌شود
  • امروز جمعه بارش در این ۱۷ استان شدت می یابد | سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • ایران سراسر باران؛ ۱۰ روز پربارش در راه است
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود