Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی گفت: در در بحث کشتی این چند مدت اتفاقاتی متاسفانه رخ داده. منتظر هستیم بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد اما علاقه‌مند به این روند نیستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی درباره نشست ستاد عالی اظهار داشت: جلسه آتی ستاد عالی بازی‌ها درباره مابقی رشته های دارای امکان حضور در هانگژو بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسی‌ها انجام خواهد شد و سپس فدراسیون‌ها باید از برنامه‌های بازی‌ها دفاع کنند.

وی افزود: در این مرحله رشته‌هایی که برای ارائه برنامه انتخاب شدند؛ بدمینتون، اسکواش، تنیس و ترای‌اتلون هستند. درباره ماده‌ها، جنسیت و اوزان در جلسات بعدی تصمیم می‌گیریم. ستاد عالی از زمان حضور وزیر ورزش و جوانان روند بهتری یافته و امیدواریم این شرایط رو به بهبودی باشد.

وی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک در حیطه وظایف هیات اجرایی هست و باید در این حوزه بررسی شود.

فخری درباره مباحث پیش آمده در کشتی و والیبال تاکید کرد: صحبتی که درباره کشتی داشتم، براساس مذاکراتم با آقای دبیر بوده اما در این چند مدت اتفاقاتی متاسفانه رخ داده. منتظر هستیم بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد. علاقه‌مند به این روند نیستیم و در این باره هیچ واکنشی نداشتیم. مصاحبه آقای دبیر به آن منوال بوده و امیدوارم برطرف شود. برنامه و اصول‌هایی هست اما آقای دبیر گفتند پس از ۱۸ اسفند برنامه‌ها را اعلام می‌کنند. درباره والیبال هیچ ابهامی وجود نداشته.

سرمربی سابق تیم ملی شمشیربازی درباره نتایج تیم ملی سابر در جام جهانی گرجستان گفت: یک مرحله آزمونی را بچه‌های سابر طی می‌کنند، رفته رفته بهتر خواهند شد و نقطه اتکا در بحث انفرادی به من باید از بین برود. افتخار بزرگی بوده که تیمی پنجم جهان شویم اما بحث انفرادی اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند

هرساله با نزدیک شدن به روز‌های گرم سال، در کشور با وارد مدار شدن سیستم‌های سرمایش، مصرف برق به طور تدریجی افزایش پیدا می‌کند. آخرین آمار‌های وضعیت شبکه برق کشور نشان می‌دهد که در روز‌های گذشته مصرف برق نسبت به سال گذشته افزایش چند هزار مگاواتی داشته است.

از این جهت که در روز‌های گرم تابستان با ناترازی در تولید و مصرف برق مواجه هستیم، وزارت نیرو اقداماتی را پیش بینی می‌کند تا عبور موفق از تابستان و بدون قطعی برق رقم بخورد. در همین راستا امسال برنامه‌ای ۱۸۰ اقدامه در بخش‌های توسعه نیروگاه‌ها، افزایش و اصلاح شبکه و مدیریت مصرف برق برای تامین برق پایدار پیک تابستان امسال در دستور کار قرار گرفته است.

بخش مهم دیگر این برنامه‌ها انجام به موقع تعمیرات نیروگاهی است. در حال حاضر بیش از ۹۴ درصد برق مورد نیاز کشور از طریق نیروگاه‌های حرارتی تامین می‌شود و هم رقم ضرورت آمادگی این واحد‌های نیروگاهی را برجسته می‌کند.

برنامه‌های تعمیراتی نیروگاه‌ها پس از عبور از فصل گرم سال و شروع مهر آغاز شده و طبق برنامه اعلام شده باید تا پیش از خرداد و همزمان با افزایش دما نیروگاه را به آمادگی ۱۰۰ درصدی از لحاظ تعمیراتی برسند و پاسخگوی تقاضای مصرف در فصل گرم سال باشند.

در ادامهدناصر اسکندری معاون راهبری شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه ۹۴ درصد برق مورد نیاز کشور توسط نیروگاه‌های برق حرارتی تامین می‌شود گفت: با توجه به اینکه بخش اعظم تامین برق کشور بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است، از این رو آمادگی کامل این واحد‌ها برای تولید برق پایدار در فصول گرم سال اهمیت مضاعفی دارد.

وی گفت: فصل تعمیراتی نیروگاه‌های حرارتی باید تا قبل از خرداد هر سال به پایان برسد، چرا که از این ماه با افزایش مصرف برق کشور نیروگاه‌ها باید آمادگی کاملی برای پاسخگویی به بار مصرف این بازه زمانی داشته باشند.

این مقام مسئول در خصوص برنامه‌های تعمیراتی امسال گفت: در همین راستا از ابتدای مهر سال گذشته به منظور آماده‌سازی این واحد‌ها برای تولید انرژی پایدار در ماه‌های گرم سال، بالغ بر ۱۰۵ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون ۹۳ هزار مگاوات از این برنامه عملیاتی شده و امیدواریم با اتمام به موقع برنامه‌های یاد شده تا نیمه اردیبهشت‌ماه بتوانیم تمامی واحد‌های نیروگاهی را برای تامین برق پایدار روز‌های اوج مصرف برق کشور در اختیار داشته باشیم.

رکورد تعمیرات نیروگاهی امسال شکسته می‌شود 

گفتنی است، سال گذشته برای نخستین بار در صنعت برق حدود ۹۷ هزار مگاوات برنامه تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی پیش از شروع پیک مصرف برق تابستان به پایان رسید و امسال رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت خواهد رسید.

در این راستا ساناز جعفرزاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بهره‌برداری تولید در خصوص جزئیات برنامه‌های تعمیراتی امسال گفت: از ابتدای مهر سال گذشته به منظور تأمین برق پایدار پیک تابستان امسال بیش از ۱۰۵ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است. تاکنون بیش از ۹۰ هزار مگاوات از این برنامه عملیاتی شده است و امیدواریم با اتمام به موقع برنامه‌های یاد شده بتوانیم تمامی واحد‌های نیروگاهی را برای تأمین برق پایدار روز‌های اوج مصرف برق کشور در اختیار داشته باشیم.

با اشاره به اینکه برخی از تعمیرات نیروگاهی به دلیل تداوم گرما در تابستان ۱۴۰۳ به تعویق افتاد گفت: یک سری از تعمیرات ما برای شهریور پیش‌بینی شده بود که به علت تداوم گرما به مهر معوق شد. اما چیزی که بیشتر بر روی حجم تعمیرات اثر گذاشت بود این بود که دچار تراز منفی سوخت در فصل زمستان بودیم و به این علت خیلی از تعمیرات در زمستان هم برای کمک به تامین بار شبکه به تعویق افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو